توضیحات توییتر در مورد معترض بزرگ آمریکایی

0
467

کالاسودا_بعد از یک هجمه بزرگ عمومی در مورد الکس جونز و برنامه معروفش ، شبکه اجتماعی یوتیوب و اسپاتیفای محتواهای تولید شده الکس جونز را به طور کامل از روی پلتفرم خود حذف کردند.

آقای جونز این حرکت را (( تعریف مجدد مفهوم آزادی بیان با ایدئولوژی های جدید )) می نامد.

توییتر هنوز اکانت الکس جونز و برنامه ی او را از روی پلتفرم خود حذف نکرده است و همین موضوع باعث نقد های بسیاری در این زمینه شده است.جک دورسی مدیرعامل این شرکت روز سه شنبه توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

(( ما اکانت کاربری الکس جونز را حذف نکردیم.شاید این موضوع برای خیلی از افراد سخت به نظر برسد اما او از قوانین و سیاست های ما تخطی نکرده است.ما همیشه سعی کردیم فضایی را آماده کنیم که کاربران ما بتوانند از شبکه اجتماعی استفاده کنند.))

او سپس در مورد جزئیات این مساله صحبت کرد.

(( واقعیت این است که ما در گذشته نمی توانستیم منظور خود را توضیح دهیم.به هر حال در تلاش برای حل این مشکل هستیم.ما اکانت آقای جونز را هم مانند بقیه اکانت ها می بینیم و زمانی که متوجه شویم ایشان از سیاست های ما تخطی کرده اند با این اکانت برخوردهای لازم را انجام خواهیم داد. ))

(( اگر ما قرار بود که به هر فشار بیرونی واکنش نشان دهیم آنگاه حرف ها و قوانین خودمان را زیر سوال برده ایم.ما قرار نیست تا به هر فشار و نقد غیر منطقی واکنش نشان دهیم. ))

((اکانت های کاربری مانند آقای جونز بعضی اوقات می تواند حساسیت برانگیز باشد اما این موضوع برای خبرنگاران مهم است که از صحت یک خبر مطمئن باشند و آنها هم درگیر شایعه پراکنی نشوند.))

انتقادات بیشتر سمت آقای جونز و تئوری های توطئه او می باشد.او به دلیل شایعه پراکنی و نشر اکاذیب مورد انتقاد اکثر مردم قرار گرفته است.

توضیحاتی در مورد توییتر

توئیتر یک شبکه ی اجتماعی و سرویس ارائه دهندهٔ میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۲۸۰ حرف، پیام متنی را که توئیت نامیده می‌شود، ارسال کنند.

توئیتر در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی ایجاد شد و در ژوئیه ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. این میکروبلاگینگ در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت که ۳۴۰ میلیون توئیت در روز می‌فرستند و بیش از ۱٫۶ میلیارد جستجو در آن انجام می‌شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما عزیزان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها