تولید انبوه گلکسی S10 سامسونگ شروع شد، شمارش معکوس برای عرضه

0
1800
تولید انبوه گلکسی S10 سامسونگ شروع شد، شمارش معکوس برای عرضه

گلکسی S10 سامسونگ رسما در تاریخ 20 فوریه معرفی می شود. بنابراین بر اساس الگوی انتشار و عرضه سامسونگ در سال های گذشته، در هفته های اول مارس باید برای خرید در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد. بنابراین تعجب آور نیست که سامسونگ تولید انبوه این گوشی را آغاز کرده است.

تولید انبوه گلکسی S10

بر اساس گزارشی که از investor در کره جنوبی منتشر شده است سامسونگ تولید انبوه این گوشی ها را آغاز کرده است. این منبع همچنین تائیدکرد که گوشی های تولید شده در حال حاضر مجهز به نسل چهارم و پنجم اینترنت هستند. با این حال انتظار می رود که نسخه هایی که در نیمه اول سال عرضه می شوند 5G باشد.

همچنین شایعاتی نیز در مورد استفاده سامسونگ از تراشه های یک ترابایتی در گوشی های این برند منتشر شد که طی ان گمانه زنی هایی در مورد حافظه های یک ترابایتی در گوشی های S10 به گوش می خورد. اکنون این سوال پیش می آیدکه با توجه به اینکه تولید انبوه این گوشی ها آغاز شده است آیا زمان کافی برای ساخت قطعات و تراشه های یک ترابایتی وجود دارد یا خیر.

 البته ممکن است که این مدل های یک ترابایتی به نوع خاصی از گوشی ها مثلا مدل Galaxy S10+ محدود شود و در تمام نسخه ها دیده نشود. با توجه به اعلانیه اخیر که توسط سامسونگ به تائید رسیده است، شارژر وایرلس گوشی S10 این شرکت که به تائید کمیسیون ارتباطات فدرال هم رسیده است می تواند سریع تر از نسخه های قبلی شارژ شود.تولید انبوه گلکسی S10

دیگر مشخصات این گوشی

گفته شده که گوشی پرچمدار سامسونگ S10 دارای باتری قوی 4000 میلی آمپری هستند. ظرفیت باتری در گوشی های پرچمدار سامسونگ 2019 مهم است چرا که در صورت اتصال به اینترنت نسل پنجم باتری زیادی از گوشی های پرچمدار سامسونگ مصرف می شود و نیاز به محصولی قوی تر دارد.

گوشی پرچمدار S10 سامسونگ می تواند از  بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ 2019 لقب گیرد. این گوشی پرچمدار با ویژگی های جذابی که دارد، احتمالا هیجان انگیزترین گوشی سال خواهد بود.

تصاویری از پتنت S10 اما هنوز نمی دانیم که این گوشی چه شکلی است و آیا می تواند عنوان جذاب ترین گوشی های پرچمدار سامسونگ 2019 را از آن خود کند یا خیر؟ اما مشخصات آن هیجان انگیز است، طبق گفته ها گوشی S10 دارای مشخصاتی مانند حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج، ضربان قلب‌سنج است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها