ثابت ماندن قیمت خودرو با اخطار به وبسایت ها

0
343
ثابت ماندن قیمت خودرو با اخطار به وبسایت ها

پس از آن که وبسایت های منتشر کننده قیمت خودروهای فروشی در ایران به این کار پایان دادند، قیمت خودرو در بازار آزاد دیگر گران نشد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، قیمت خودروهای ایرانی از نیمه فروردین رو به گران شدن رفت تا جایی که از 10 تا 30 میلیون تومان هر کدام از خودروها افزایش قیمت داشتند.

نهادهای نظارتی به منظور مقابله با این گرانی به وبسایت های منتشر کننده قیمت خودروهای فروشی هشدار دادند و از ابتدای هفته جاری وبسایت هایی مانند دیوار، باما و شیپور دیگر قیمت خودرو فروشی افراد را منتشر نمی کنند.

این امر موجب شده تا قیمت خودروهای داخلی با وجود گران شدن دلار در سه روز گذشته، تغییری در بازار آزاد نداشته باشند.

پراید 111 که گران ترین مدل پراید محسوب می شود از روز شنبه تا کنون همان قیمت 51 میلیون و 800 هزار تومان در بازار آزاد معامله می شود. در میان خودروهای داخلی پر فروش انواع پژو 206 نیز با ثبات قیمت همراه بوده و مدل تیپ 2 آن همان 90 میلیون و 200 هزار تومان روز اول هفته معامله می شود و تیپ 5 این خودرو قیمت 106 میلیون تومانی خود را حفظ کرده است. پژو 206 صندوقدار نیز 108 میلیون تومان مانند هفته قبل معامله می شود.

پژو پارس ساده نیز 98 میلیون تومان به فروش می رسد و پژو 207 هم در سه مدل ارایه شده در بازار ایران در همان قیمت های دنده ای 127 میلیون تومان، اتوماتیک 158 میلیون و 400 هزار تومان و صندوقدار 164 میلیون تومان معامله می شود.

در این میان پژو 405 نیز در دو مدل جی ال ایکس و اس ال ایکس در بازار ایران به فروش می رسد که مدل جی ال ایکس آن 79 میلیون تومان و مدل اس ال ایکس 87 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

تیبا هم در نوع هاچ بک آن 61 میلیون تومان و در مدل صندوقدارش 54 میلیون تومان به فروش می رسد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها