جاه طلبی چینی ها پایان ندارد ؛ کمپانی اوپو وارد آمریکا می شود!

0
300
جاه طلبی چینی ها پایان ندارد ؛ کمپانی اوپو وارد آمریکا می شود!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد گوشی های چینی منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی اوپو قصد دارد تا وارد بازار آمریکا شود.

هدف گذاری های جدید کمپانی اوپو

حالا که کمپانی اوپو قابلیت زوم 10 برابر و گوشی 5G خود را به بازار عرضه کرده است ، به نظر می رسد که وقت آن رسیده تا نقشه های خود را برای ورود به آمریکا پیاده سازی کند. شاید این زمان مناسبی برای ورود این تولید کننده چینی به بازار آمریکا نباشد ولی این شرکت هم همانند همتای چینی دیگر خود یعنی وان پلاس قصد دارد تا طعم شیرین سود دهی را در ایالت متحده بچشد.

فعالیت های وان پلاس در آمریکا

گوشی وان پلاس 6T اولین گوشی این شرکت بوده که با یک سرویس آمریکایی شروع به فعالیت می کند و باید بگوییم که این گوشی هم اکنون جز پنجمین گوشی محبوب در آمریکا محسوب می شود.

داستان های ناخوشایند هواوی و ZTE در آمریکا

دو شرکت چینی هواوی و ZTE تا همین الان جز خطر امنیتی برای آمریکا محسوب شده اند زیرا دولت آمریکا فکر می کند که این دو شرکت با توجه به دسترسی به زیر ساخت ها می تواند اطلاعات کاربران آمریکایی را به دست دولت چین برساند.

فرقی ندارد که این دو شرکت چقدر این موضوع را انکار کنند ولی دولت آمریکا به متحدان خود هشدار داده از محصولات این دو برند استفاده نکنند.

در ژانویه سال 2018 سرویس های مخابراتی آمریکا آماده بودند تا گوشی میت 20 پرو را به کاربران خود عرضه کنند ولی یک آن همه چیز خراب شد. به نظر می رسد که دولت آمریکا چنین کاری را انجام داده است.اظهارات مدیر بخش کسب و کار خارجی کمپانی اوپو

اظهارات مدیر بخش کسب و کار خارجی کمپانی اوپو

شما از همین الان نباید به دنبال گوشی های اوپو در بازار آمریکا باشید زیرا مدیر بخش کسب و کار خارجی این شرکت یعنی آقای آلن وو اعلام کرده است که در قدم اول شرکا اوپو باید جایگاه خود را در اروپا ثابت کند و بعد می توانیم راجع ورود به بخش های دیگر نظر دهیم.

ایشان همچنین اظهار داشتند که ورود و ثبات در بازار اروپا سخت و دشوار است ولی هیچ چیزی نشدنی نیست!

البته ایشان اشاره کرده است که همکاری بین اوپو و وان پلاس ادامه دار خواهد بود.

بررسی های در مورد سهم بازار گوشی های چینی

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته در آخرین سه ماهه سال 2018 کمپانی اوپو 8 درصد سهم بازار جهانی را در اختیار دارد و در رده چهارم رتبه بندی جهانی قرار گرفت. در چین ، اوپو 21 درصد سهم بازار را در سه ماهه چهارم داشته است. اوپو به صورت مشترک در رتبه دوم با ویوو قرار گرفت. رتبه اول این رقابت را در چین در اختیار هواوی قرار دارد. هواوی فعالیت های زیادی را در بازار جهانی داشته و اخیرا هم رونمایی های زیادی در بخش موبایل خواهد داشت.

نظر شما در مورد فعالیت های کمپانی اوپو در بازار جهانی چیست؟

آیا این برند می تواند توجه کاربران سرتاسر جهان را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در مورد فعالیت های کمپانی اوپو در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها