جدیدترین گوشی هوآوی 2019

5
59674
جدیدترین گوشی هوآوی 2019

جدیدترین گوشی هواوی 2019 یکی از مواردی است که کاربران و علاقه مندان هوآوی همواره آن را مورد بررسی قرار می دهند، امروز در کالاسودا قصد داریم به بررسی بهترین گوشی‌های هوآوی بپردازیم.

شاید شما شرکت هوآوی را به عنوان شرکتی بشناسید که از سال 2010 فعالیت خود را در زمینه تولید جدیدترین گوشی آغاز کرده است. شرکت هوآوی سومین شرکت بزرگ در دنیای اقتصاد جهان با رشد ۲۰ درصدی سهام در اواسط امسال همراه بوده است.

با مقایسه آن با رشد تک رقمی ۲ درصد اپل و ۴۱ میلیون که در همان زمان عرضه شده است، جای تعجب نیست که این شرکت ۳۰ ساله مخابراتی چینی بخواهد بازار جهانی را مال کند. این شرکت طی سال های گذشته تلاش های بسیاری انجام داده است

شرکت هوآوی جز شرکت های بزرگ و پیشگام در زمینه تولید تلفن همراه است و این شرکت طی سال های گذشته فعالیت های بسیاری در تولید جدیدترین مدل گوشی هوآوی 2019 داشته است.

آخرین مدل هواوی هر ساله رقابت بین گوشی ها را جذاب تر می کند و هر یک از تولیدات این شرکت بازار رقابتی خاصی را با دیگر برندها شکل می دهد.

هوآوی در سال های اخیر تلاش کرده تا بهترین محصولات را با پایین قیمت را به بازار عرضه کند و قطعا این سیاست کاری باعث شده تا این شرکت همیشه در اوج پویایی قرار داشته باشد.برای مشاهده لیست قیمت گوشی هواوی به این قسمت مراجعه کنید.

معرفی جدیدترین گوشی هواوی در سال 2019 سری Mate 30

این گوشی جز جذاب‌ترین گوشی‌های هوآوی است. به نظر می‌رسد این تلفن همراه در سه ماهه اول سال 2019 به بازار عرضه شود. مودمی که قرار شده در این گوشی استفاده شود یکی از قدرتمندترین و در عین حال پرسرعت ترین مودم موجود در بازار است که می تواند سرعتی بین 2.3Gbps را برای کاربر فراهم کند.

اگر بخواهیم به صورت مقایسه‌ای هم در مورد سرعت دیتا Mate 30 صحبت کنیم باید بگوییم که گوشی Sony Xperia XZ2 و حتی Samsung Galaxy S9 که دارای پردازنده Snapdragon 845 هستند بالاترین سرعت اینترنت آنها 1.2Gbps است که می‌تواند نشان دهنده این باشد که این شرکت  با تولید میت 30 هدف های بزرگی را در سر دارد.

این کمپانی قدرتمند شرایط خیره کننده ای را برای پرچمداران سری میت در نظر می گیرد و به نظر این گوشی هوشمند  با پردازنده کایرین 990 روانه بازار فروش خواهد شد، به احتمال زیاد این گوشی هوشمن با چهار لنز دوربین روانه بازار فروش شود. در کنار این محصول نسخه پورش دیزاین نیز که گرانترین محصول این کمپانی به شمار می رود به نظر جذابیت های بسیاری را همراه آورد.

بهترین میان رده هواوی در سال 2019

در کنار این دو گوشی هوشمند میت 30 نیز نماینده دیگر این برند چینی است. این گوشی موبایل که از پردازنده ی مشابه با نسخه پرو بهره خواهد برد و به نظر در بخش دوربین کمی ضعیف تر از میت 30 پرو خواهد بود.

نسخه میان رده گوشی های میت را باید میت 30 لایت نامیدگوشی های سری میت لایت هواوی دو سالی است که به پرطرفدارترین گوشی های هوشمند این برند تبدیل شده است، و به نظر میت 30 لایت نیز یکی از گوشی های هوشمند پرطرفدار در میان جدیدترین گوشی های هواوی  خواهد بود. این گوشی هوشمند که ارزان ترین پرچمدار سری میت هواوی است، می تواند لقب پرفروش ترین محصول را به خود اختصاص دهد. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد با پردازنده ی میان رده سال هواوی روانه بازار فروش می شود و می تواند یکی از مهم ترین گوشی های هوشمند هواوی لقب گیرد.

 

 گوشی هواوی 2019 سری Mate 30

بررسی محصولات P30 در کنار گوشی های 2019 هواوی

شرکت هوآوی گفته است که این گوشی هوشمند به احتمال زیاد بهتر از مدل‌های P20 و Mate 20 خواهد بود. مدیر شرکت هوآوی در کنفرانسی در آلمان از احتمال عرضه P30 گفته است.

بر اساس شایعات موجود قرار شده که این گوشی پرچم دار در فوریه سال 2019 به بازار عرضه شود. همچنین صحبت های مدیرعامل هوآوی نشان می دهد که این شرکت تصمیم دارد برای گوشی جدید از پردازنده Kirin 980 استفاده کنند.

شایعات زیادی در مورد طراحی جدیدترین مدل گوشی هواوی وجود دارد ولی به نظر می‌رسد که طراحی آن به صورتی باشد که بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

مدیر شرکت هوآوی همچنین این موضوع را اعلام کرده که این محصول احتمالا چند ماه پس از Mate 20 به بازار عرضه خواهد شد. صحبت‌هایی هم در مورد صفحه نمایش 6.3 اینچی برای این گوشی به گوش می‌رسد که می‌تواند جذابیت این گوشی را افزایش دهد.محصولات P30 در کنار گوشی های 2019 هواوی

گوشی هوشمند تاشوی هواوی در میان پرچمداران سال 2019

شایعات بسیاری در مورد گوشی های تاشو در دنیای امروز وجود دارد و شرکت های مختلف مانند سامسونگ نیز تلاش هایی در زمینه تولید این گوشی ها داشته اند اما به نظر می رسد که تصمیم شرکت هوآوی برای تولید گوشی های تاشو قوی تر از شرکت های دیگر است.

مدیرعامل شرکت هواوی اعلام کرده است که تصمیم دارند با عرضه یک گوشی تاشو، آن را جایگزین کامپیوتر کنند. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش های تاشو و بزرگ خواهند بود تا این مشکل هم برای کاربران برطرف شود.

شایعاتی به گوشی می رسد که نشان می دهد این گوشی های تاشو دارای یک صفحه نمایش هفت اینچی تاشو خواهند بود. یکی رقبای این گوشی های تاشو هوآوی قطعا سامسونگ خواهد بود و باید دید این محصول می تواند گوی رقابت را به چنگ بیاورد یا خیر.گوشی‌های هوشمند تاشوی هواوی در سال 2019

اینترنت 5G، رمز موفقیت گوشی های هواوی 2019

هنوز جزئیات جدیدی در مورد گوشی تاشوی هواوی منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد که ویژگی های جذابی مانند اینترنت 5G و هوش مصنوعی در این گوشی وجود داشته باشد. قطعا این گوشی ها دارای پردازنده اختصاصی Kirin 980 نیز خواهد بود.

اضافه شدن ویژگی های مختلف به این گوشی هوشمند می‌تواند خبری خوش برای طرفداران این سبک گوشی هوشمند باشد. باید این موضوع را هم اشاره کنیم که تولید گوشی های تاشو تکنیک های مخصوص به خود را دارا است و باید در عین ظرافت به جزئیات نیز دقت کرد و حالا باید دید که این شرکت در تولید آخرین مدل هواوی چه حرف های تازه ای برای گفتن خواهد داشت و آیا می تواند که نظر تمامی افراد را به خود در مورد این محصول جلب کنند یا خیر.

شرکت هوآوی در سال پیش رو تصمیم دارد تا با تولید محصولات شگفت انگیز توجه بازار جهانی را به خود جلب کند و در راستای رسیدن به هدف تولید این محصولات از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

مدیرعامل این شرکت همچنین برای ساخت بستری مناسب برای تولید جدیدترین موبایل هوآوی تمامی امکانات موردنیاز را برای کارمندان و نیروهای خود درنظر گرفته است.

در بین بالاترین مدل موبایل های 2019 هواوی به نظر می رسد که ساعت های هوشمند نیز فروش خوبی را تجربه کنند و پیشرفت خوبی را کسب کنند.

اینترنت 5G در گوشی های هواوی 2019

در ادامه این بخش قصد داریم به بررسی هواوی موجود در بازار ایران نیز بپردازیم، با وجود اینکه دستگاه‌های جدیدتری روانه بازار فروش جهانی شده‌اند، اما برخی از محصولات در ایران موجود نیستند، برای مرور گوشی‌های هواوی موجود در بازار ایران با ما همراه باشید.

گوشی های هوشمند سری میت؛ پرچمداران گوشی های هواوی موجود در بازار ایران

بررسی گوشی های هواوی موجود در بازار ایران را با سری میت این کمپانی مشهور آغاز می‌کنیم. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند میت 10 و میت 10 لایت در بازار ایران موجود هستند و به تعداد محدودی نیز گوشی های هوشمند سری میت 20 و میت 20 پرو در بازار ایران حضور دارند.

گوشی های هوشمند سری میت

گوشی های موبایل سری پی؛ پرچمداران جدید به زودی رونمایی می شوند

تا قبل از عرضه گوشی هوشمند پی 20 گوشی های هوشمند این سری هواوی شرایط بسیار خوبی را در بازار ایران داشتند اما با وجود موفقیت در بازار جهانی، این سری از گوشی های هواوی در بازار ایران با تعداد بسیار کم روانه بازار فروش شدند. از این رو گوشی های هواوی پی 20 و پی 20 پرو نتوانستند فروش خوبی را تجربه کنند. در این میان گوشی هوشمند پی 20 لایت که با نام Nova 3e در بازار ایران به فروش می رسد، شرایط خوبی را تجربه کرد. پرچمداران جدید این سری از گوشی های هواوی نیز تا چند روز دیگر به صورت رسمی رونمایی می شوند و باید دید آنها چه شرایطی را تجربه می کنند.

گوشی های موبایل سری پی

سری نوا هواوی؛ پرطرفدارترین گوشی های هواوی موجود در بازار ایران

گوشی های هوشمند سری نوا چند سالی است که روانه بازار فروش شده و توانسته اند شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کنند. در حال حاضر گوشی های هوشمند سری نوا 3، نوا 3 آی و نوا 3 ای در بازار ایران موجود هستند و بخش گسترده ای از فروش گوشی های هواوی را به خود اختصاص داده اند. به نظر می رسد در ماه های آینده شاهد حضور گوشی هوشمند نوا 4 نیز در بازار ایران باشیم. باید دید گوشی هوشمند پی 30 لایت نیز مانند سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان سری نوا روانه بازار ایران می شود یا خیر.

سری نوا هواوی؛ پرطرفدارترین گوشی های هواوی

سری Y هواوی؛ برترین ارزان قیمت های موجود در بازار

گوشی های سری Y هواوی، ارزان ترین محصولات این برند را شامل می شوند؛ هرچند سری گوشی های هوشمند Y9 قیمت بالاتری در مقایسه با گوشی های این سری هواوی دارند. گوشی های سری Y موجود در بازار ایران شامل Y3، Y5، Y7 و Y9 نسخه های 2017 و 2018 هستند، البته گوشی های نسخه 2017 بسیار کمتر در بازار ایران یافت می شوند.

سری Y هواوی، ارزان قیمت های موجود در بازار

عضویت
مطلع شدن از
guest
5 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
حسین پیری
حسین پیری
4 سال پیش

نقدی که داشتم اینه که بعضی از گوشی های هواوی در مقایسه با گوشی های سامسونگ چه از لحاظ قیمت و آپشن ها مناسب ترند به طور مثال گوشی nova3i .واقعا گوشیه خیلی خوبیه من اینو با A7 2018 مقایسه کردم و اینو واقعا به دوستان توصیه میکنم. با روشن کردن گوشی واقعا متوجه میشین چی میگم کیفیتش عالیه فقط یه نکته: مناسب اونایی که میخوان معمولا تک دست با گوشی کار کنن نیست هواوی کارای زیادی کرده که بشه تک دست هم باهاش کار کرد اما خوب نه همیشه درضمن یه گارد شفاف و یه برچسب ضدخش(TPU نه گلس)… Read more »

مرجان
مرجان
4 سال پیش

گوشی قبلی من برند هواوی بود و من واقعا این مدت ازش راضی بودم و خراب نشداصلا فقط به دلیل پایین اومدن مدل گوشی قصد عوض کردن اونو دارم.میخاستم بدونم بین مدل سری نوا و mate کدوم بهتره( چه از لحاظ نگه داشتن باتری و چه از لحاظ مقاومت خود گوشی در صورت ضربه)؟

ali
ali
4 سال پیش
Reply to  مرجان

سلام به همگی دوستان کسانی ک مبایل با کیفت خوب و ارزان میخواهند سراغ هواوی های y بروند

Amin
Amin
4 سال پیش
Reply to  مرجان

اگه میخوای گوشی بگیری بوجت اندازه3000000 4000000 تومنه honor 9X بخر من دارم یه هفته روش تحقیق می کنم با این قیمت بهترین گوشی تو رده خودشه خودمم اگه کرونا تموم شه میخوام همینو بخرم واقعا گوشی خوبیه

ابوالفضل
ابوالفضل
3 سال پیش

این که شما می گی خیلی خوبه ولی بهتر از همه ی اینا هواوی y9sهستش