جزئیات رفع باگ ویندوز ده

0
549

کالاسودا_افزونه جدید این ویندوز به کمک شما می آید.

یکی از بخش های اذیت کننده ویندوز ده، قابلیتی در سیستم می باشد که اگر شما مشغول استفاده از سیستم هم باشید فایل های آپدیت و ارتقا ویندوز شروع به فعالیت و نصب شدن می کنند.در حالی که مایکروسافت تلاش کرد تا با ارتقائی در ویندوز این مشکل را برطرف کند ولی باز هم کاربران ویندوز ده گلایه های خود را در این زمینه تکرار کردند.

در راستای حل این مشکلات ، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در جریان هستند و خانم دونا سَرکار مدیر بخش داخلی مایکروسافت در سخنانی گفتند : (( ما صدای شما را شنیدیم و برای تسکین این درد سیستم هوشمندی را طراحی کرده ایم که شما به وسیله آن می توانید با خیال راحت تری به استفاده از این ویندوز بپردازید. )) مایکروسافت اعلام کرد که از یک مُدل پیش بینی کننده قرار است استفاده کنند که می تواند زمان راه اندازی مجدد را پیش بینی و بهترین زمان را انتخاب کند.ایشان گفتند : (( ما نه تنها این موضوع را بررسی می کنیم که شما آیا در حال کار با سیستم هستید یا خیر بلکه ما حتی می توانیم زمانی که شما پُشت سیستم نیستید را پیش بینی کنیم. ))

شرکت مایکروسافت در بخش داخلی خود در حال آزمایش این ماشین هوشمند می باشد و گفته شده که نتایج دلگرم کننده ای را هم از سمت این ماشین شاهد بوده اند.در چند روز آینده این نرم افزار به ویندوز ده اضافه خواهد شد تا به صورت عمومی هم این ماشین هوشمند آزمایش شود.کاربران ویندوز ده در آپدیت جدید این شرکت به نام Redstone 5  و ۱۹H1 این موضوع را شاهد خواهند بود.اگر این مُدل موفق شود دیگر کاربران با خیال راحت و آسوده از سیستم خود استفاده می کنند و این جنبه منفی هم بلاخره از بین خواهد رفت.

در آخر هم می خواهیم یک اطلاعات کلی در مورد تاریخچه ویندوز ۱۰ خدمت شما عزیزان ارائه کنیم :

ویندوز ده با اسم رمز آستانه یا سرآغاز ،  آخرین نسخه سیستم‌عامل از خانواده ی ویندوز ان‌تی شرکت مایکروسافت است و نسخه ی پس از ویندوز ۸٫۱ به‌شمار می‌آید. ویندوز ده نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۴ در کنفرانس بیلد پرده برداری شد. این سیستم عامل برای رایانه شخصی، لپ تاپ، دستگاه‌های موبایل تبلت و تلفن هوشمند و رایانه‌های شخصی یکپارچه توسعه یافته‌است.

به گفته ی ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از این سیستم، این شرکت، سیستم عامل دیگری تولید نخواهد کرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها