آمازون برای الکسا جشن تولد گرفت!

0
986
آمازون برای الکسا جشن تولد گرفت!

آمازون برای الکسا جشن تولد گرفت!کالاسودا – آمازون در چهارمین جشن تولد دستیار صوتی خود یعنی الکسا، تعدادی سخت افزار مرتبط با این دستیار صوتی را حراج کرد.

آمازون این جشن را با یک رویداد فروش بزرگ شروع کرد. این تخفیف شامل دستگاه های فعال الکسا مانند اسپیکر های هوشمند اکو، تبلت های فایر و … است. این فروش تا روز 6 نوامبر ادامه دارد.

چهار سال از روزی که الکسا پا به عرضه ظهور گذاشت گذشت. امروز آمازون در سالگرد حضور این دستگاه به دنیا، اعلام کرد که این دستیار دیجیتال برای اولین بار در محصولات و اسپیکرهای هوشمند اکو مورد استفاده قرار گرفته است. از آن زمان تا کنون، الکسا دسترسی خود را گسترش داده و در حال حاضر نه تنها در محصولات سخت افزاری آمازون مانند دستگاه های Fire TV و تبلت های Fire، بلکه در محصولات سخت افزاری شخص ثالث نیز موجود شده است.

دستیار صوتی الکسا دستیار ساخته شده توسط کمپانی آمازون است که از فرمان صوتی پشتیبانی کرده و بر روی محصولات جدید آمازون نظیر اسپیکرEcho Dot و اسپیکر Amazon Tap ارائه شده است. Echo Dot که از جدیدترین و البته از مشهورترین محصولات اخیر آمازون که دارای دستیار صوتی Alexa است، به شما در انجام برخی از کارها و یا کسب اطلاعات کمک می کند. برای مثال شما می توانید از طریق این دستیار صوتی فقط با گفتن چند فرمان ساده از خود سایت آمازون خرید کنید.

امروزه این دستیار صوتی نه تنها در سخت افزارهای خانگی و اسپیکرهای هوشمند، بلکه راه خود را به کسب و کارها و خودروها نیز باز کرده است و چندی پیش آمازون اعلام کرد که در حال توسعه کیت نرم افزاری برای الکسا است که بتواند سیستم های اطلاعاتی و سرگرمی را در خودروها در هم ادغام کند.

آمازون برای الکسا جشن تولد گرفت!

برای چنین دستیاری آمازون چقد هزینه کرده است؟

برای جشن امروز محصولات آمازون، امروز تا تاریخ 6 نوامبر با فروش عمده الکسا در این محصولات روبرو هستیم که تخفیفات ویژه و پیشنهادات زیادی مبنی بر خرید دستگاه های مبتنی بر الکسا را ارائه می دهد. در زیر نگاهی به تعدادی از این محصولات با کاهش قیمت اعمال شده می دهیم.

آمازون اکو دات (نسل دوم) 30 دلار ( 10 دلار تخفیف)

آمازون اکو دات ( نسل دوم) خرید چهار محصول 100 دلار ( 60 دلار صرفه جویی کنید)

آمازون اکو دات (نسل سوم) 80 دلار ( 20 دلار تخفیف)

امازون اکو دات کودکان 60 دلار – (10 دلار تخفیف)

علاقه مندان به خرید می توانند لینک محصولاتی که می خواهند را در لینک های مربوطه در سایت آمازون مشاهده کنند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها