جی میل یا اوت لوک : کدامیک از نظر سهولت استفاده بهتر است؟

0
371
جی میل یا اوت لوک : کدامیک از نظر سهولت استفاده بهتر است؟

جی میل و اوت لوک دو سرویس پرطرفدار پست الکترونیکی هستند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. بیشتر افراد از ارائه‌دهندگان ایمیل جایگزین به عنوان یک حساب اصلی یا ثانویه استفاده می کنند.

آنچه که واضح است که ما هم  Gmail و هم Outlook را مورد پسند می دانیم اما برای استفاده از آنها نیاز است که مقایسه ای بر اساس ویژگی ها و عملکردهای آنها انجام دهیم. برای پاسخ به این سوال که جی میل بهتر است یا اوت لوک، معیارهای زیر را بررسی کرده ایم.

سازماندهی بهتر جی میل

جی میل گاه به گاه در مرورگرهای وب غیر کروم با مشکلات زیادی مواجه می شود و نیاز است که آن را همیشه در حالت لاگین نگهدارید. اما دسته بندی ها و زبانه های مختلف در صندوق ورودی جی میل وجود دارد که به شما کمک می کند تا ایمیل های خود را به درستی سازماندهی کنید.

جی میل به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق نمادهای میانبر در بالای صفحه، از هر ایمیلی اقدام کنید. آیا می خواهید یک برچسب تنظیم کنید ، یک مخاطب را میوت / مسدود کنید ، یا نامه های الکترونیکی را به صورت عمده حذف کنید ، فقط یک یا دو کلیک طول می کشد. نوار جستجو نتایج تاریخ دقیق را بر اساس کلمات کلیدی در اختیار شما قرار خواهد داد. ردیابی ایمیل های قدیمی تر، دریافت یا ارسال شده بسیار آسان است.

سازماندهی بهتر جی میل

یکپارچگی بیشتر با سیستم عامل در اوت لوک

با استفاده از “نوشتن هوشمند”یا بخش Smart compose  می توانید به لطف یک ویژگی یادگیری ماشینی که در حین تایپ کردن پیشنهاداتی را ارائه می دهد ، وقت زیادی را صرفه جویی کنید. از طرف دیگر در اوت لوک احساس کمی یکپارچه سازی با سیستم عامل را دارید، و این برای بسیاری از کاربران جذاب است. بخش Compose بدون فهرست است ، که یک امتیاز بزرگ محسوب می شود ، اما سبک ها و افکت ها با زمان همگام نمی شوند.می توانید ایمیل های خود را درست از این پنجره رمزگذاری کنید ، اما جدا از این ، هیچ ویژگی جالب جدیدی در اوت لوک وجود ندارد.

اما رابط کاربری اوت لوک در مقایسه با جی میل کاملاً عقب مانده است. شما باید به صورت دستی پنجره ان را تغییر اندازه دهید ، و برای حذف چندین ایمیل ها این کار مدتی طول می کشد. به همین دلیل است که کاربران زیادی هزاران ایمیل خوانده نشده در ایمیل اوت لوک دارند. با استفاده از جی میل، خلاص شدن از شر ایمیل های ناخواسته که به هم ریختگی صندوق ورودی را حذف می کنند ، بسیار ساده تر است.

یکپارچگی بیشتر با سیستم عامل در اوت لوک

نتیجه گیری

به لطف ویژگی های پیشرفته تر و پاسخگوئی سریع ، استفاده از جی میل آسان تر است و اگر معیار ما سهولت استفاده در ارسال و دریافت ایمیل و سازماندهی میل باکس باشد، جی میل به اوت لوک ارجحیت دارد. شما تا کنون از کدامیک از سرویس دهنده های ایمیلی استفاده کرده اید؟ نظر شما در مورد جی میل یا اوت لوک چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها