حالت تاریک به اندروید 10 اضافه می شود!

0
601
حالت تاریک به اندروید 10 اضافه می شود!

به تازگی خبری جالب در مورد سیستم عامل اندروید منتشر شده که نشان می دهد حالت تاریک به زودی به اندروید 10 اضافه خواهد شد و این موضوع می تواند خبری بی نظیر برای طرفداران اندروید باشد.

اضافه شدن حالت تاریک به اندروید 10

سال 2019 به تازگی آغاز شده ولی شایعات همچنان در مورد اندروید Q یا همان اندروید 10 داغ است و هر روز ما خبرهای تازه ای در مورد این سیستم عامل می شنویم. این بار به نظر می رسد که تغییرات زیر پوستی صورت نخواهد گرفت و خبرها حاکی از آن است که مهندسین گوگل تاکید کرده است که به زودی حالت تاریک به صورت رسمی به نسخه بعد این سیستم عامل اضافه خواهد شد.

توسعه این افزونه در گوگل

این افزونه به صورت خیلی حرفه ای و دقیق توسط تیم توسعه دهنده گوگل قرار است که به سیستم عامل اندروید 10 یا همان Q اضافه شود. این موضوع شاید سورپرایز برای خیلی افراد نباشد زیرا خیلی از کاربران این ویژگی را درخواست کرده بودند و قطعا اضافه شدن این موضوع می تواند برای کاربران جذاب و خاص باشد ولی باید این موضوع را هم اشاره کنیم که هر برند باید به صورت تخصصی این افزونه به گوشی های خود اضافه کند.اضافه شدن حالت تاریک به اندروید 10

مزیت های حالت تاریک در اندروید 10

رابط کاربری سامسونگ یعنی One برای مثال یک سیستم حالت تاریک در کل سیستم عامل خود تعبیه کرده است و باید بگوییم که واقعا فوق العاده است و باید امیدوار باشیم که گوگل هم از این موضوع استفاده کند. حالت تاریک نیازی به توضیح ندارد ، بعضی اوقات پیش می آید که شما نیمه های شب از خواب بیدار می شوید و می خواهید موضوعی را در گوشی خود ببینید. این حالت تاریک به شما کمک می کند که نه تنها از چشمان شما محافظت می کند بلکه میزان مصرف باتری شما را تا حد زیادی کاهش می دهد. باید دید که در آینده چه امکاناتی به این سیستم اضافه خواهد شد.

پتانسیل صفحه نمایش های OLED

یکی از مسائلی که توسط شرکت گوگل نیز مطرح شده این است که این شرکت در مورد سیستم عامل اندروید 9 از تمام پتانسیل خود استفاده نکرده است و توقع ها از شرکت گوگل این است که در مورد اندروید 10 دیگر چنین اشتباهی را انجام ندهد. با وجود صفحه نمایش های OLED این تغییرات خیلی بهتر و جذاب تر از گذشته می تواند رخ دهد ولی تمام این مسائل به خود گوگل بستگی دارد.

نظر شما در مورد تغییرات و اضافه شدن حالت تاریک به اندروید 10 چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها