حساسیت فصلی گوگل به تبلیغات درمانی

0
366
حساسیت-فصلی-گوگل-به-تبلیغات-درمانی|کالاسودا

حساسیت-فصلی-گوگل-به-تبلیغات-درمانی|کالاسوداکالاسودا_گوگل برای ارتقای سطح تبلیغات خود و البته کاهش حجم تبلیغات نامرتبط با آن چه سرفصل های این شرکت را می سازد، محدودیت هایی جدید را اعمال کرده است .

امروزه در سراسر کشور، بازاریابان فعال در صنعت درمان اعتیاد بالغ بر ۳۵ میلیارد دلار را صرف کرده اند، تا در این حوزه تبلیغات کنند .

اما جالب ترین نکته در خصوص این تبلیغات به فضایی باز می گردد که تبلیغات در آن انجام می شود.در واقغ بالغ بر ۲ سوم تبلیغات درمانی در فضای گوگل انجام می شود .

موتور جستجوی شناخته شده ای که مامنی امن برای فعالیت های بسیاری از آژانس های تبلیغاتی است اما اگر شما قصد داشته باشید به جستجوی خدمات درمانی بپردازید ، به سرعت و با یک جستجوی ساده به حجم بالایی از این نوع تبلیغات دست خواهید یافت .

عباراتی که هر یک باللغ بر یکصد هزار بار کلیک خورده اند و برای شرکت های درمانی سودآوری مالی قابل توجهی را رقم زده اند .

اکنون گوگل در بیانیه ای اعلام کرده  ؛  “ما تعدادی تجربه گمراه کننده در میان مراکز درمانی توانبخشی پیدا کردیم . درواقع این گمراهی ها در  حوزه راهنمایی خدمات درمانی باعث شد که تصمیم بگیریم به مشورت با متخصصان حوزه تبلیغات بپردازیم این بخشی از سیاست های ما در حوزه حفاظت از کاربران شبکه های مجازی را تشکیل می دهد .”

اما چرا گوگل به فکر افتاده تا این تغییرات را در حوزه خدمات تبلیغاتی خود اعمال کند ؟

گوگل بزرگترین منبع برای دستیابی بیماران به نزدیک ترین  مراکز درمان است. تبلیغ کنندگان ابتدا در بخش ورود خدمات  به گوگل می گویند که می خواهند در تبلیغات ماهیانه خود چه حجم هزینه را مصرف کنند . سپس کلمات کلیدی خود را انتخاب و بابت خدمات دریافتی مبالغی را هزینه می کنند .

نکته مهم در این میان به مسائل اخلاقی است . درواقع در شرایطی که برخی مراکز درمانی تعهدات اخلاقی را رعایت می کنند . برخی دیگر با زیر پا گذاشتن نکات اخلاقی و اغراق در خدمات خود ، زمینه ر ا برای ظهور مشکلات و شکایات درمانی فراهم می کنند .

به عبارت دیگر طمع بازاریابان اینترنتی و تکنیک های فریبنده این گروه از افراد، زمینه را برای مشکلات آتی خدمات گیرندگان و افرادی که در گوگل جستجو می کنند و از همه مهمتر برای موتور جستجوی معروف ما یعنی گوگل فراهم می آورد.

برهمین اساس مدتی  است که گوگل پاکسازی AdWords  را اغاز کرده تا سیستم های بازاریابی پیشرفته را به شکل تخصصی بررسی کند.بررسی های مقدماتی نشان می دهد بالغ بر ۴۰ درصد از آگهی های منتشر شده در گوگل حائز اعمال تغییرات و یا حذف هستند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها