سامسونگ سال آینده انقلابی بزرگ در گوشی های هوشمند رقم خواهد زد

0
385

کالاسودا- سامسونگ در پی انقلابی برای گوشی های سال ۲۰۱۹ خود است. کمپانی کره ایی سامسونگ مدت ها است این موضوع را اعلام کرده که در پی ادغام کردن حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش است. حال این کمپانی امروز خبری را منتشر کرد که نشان می دهد این ایده به تکامل رسیده است. با توجه به این موضوع عرضه گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ همراه با حسگر اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش کاملاً رد خواهد شد و سامسونگ پرچم داران سری اس ۱۰ و میان رده های سری A سال ۲۰۱۹ را با این تکنولوژی روانه بازار خواهد کرد.

این اخبار در وب سایت leakster Ice Universe منتشر شده است. این منبع چینی ارتباط بسیار نزدیکی با سامسونگ دارد و باید این موضوع را قبول کرد که سامسونگ برای کمتر کردن حاشیه گوشی های موبایل خود از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد. سامسونگ در سال جدید برای پرچم دار خود سه مدل گوشی هوشمند را در نظر گرفته است که دارای صفحه نمایش های ۵.۸ اینچی ، ۶.۱ اینچی و ۶.۴ اینچی خواهد بود. البته به نظر می رسد یکی از این گوشی های هوشمند که تقریبا میان رده محسوب می شود حسگر اثر انگشتی مطابق رویه همیشگی خواهد داشت.

کمپانی کوالکام که ساخت بخشی از پردازنده های این غول تکنولوژی را بر عهده دارد بخشی از این امور را بر عهده دارد البته این کمپانی مدت ها است که این ایده را برای پردازنده های خود در نظر گرفته است. این موضوغ در چند سال اخیر بسیار شنیده می شد که صفحه نمایش ها کاملاً پنل و قاب جلویی گوشی موبایل را شامل می شوند. با این حال به نظر می رسد این حسگر ها نیز مانند اثر انگشت های قبلی نسل های متفاوتی را تجریه کنند زیرا بدون شک این فناوری و تکنولوژی جدید بسیار جای پیشرفت خواهد داشت.

سامسونگ در سال های اخیر برنامه ایی برای شگفت زده کردن کاربران نداشته است اما به نظر می رسد سال ۲۰۱۹ زمان بسیار خوبی برای این برند باشد سامسونگ به خوبی می داند که اگر ابتکار های جالبی را ایجاد نکند به دلیل پیشرفت برند های دیگر و همچنین قیمت های پایین تر بخش گسترده ایی از طرفداران خود را از دست می دهد اما این کمپانی پیشبینی کرده است که تغییر جایگاه حسگر اثر انگشت می تواند شروعی برای تغییر ظاهری گوشی های موبایل و کوچکتر شدن ابعاد آن ها شود. حال باید دید سامسونگ تا پایان سال جاری چه برنامه های دیگری خواهد داشت شاید بتوان این خبر را بعد از عرضه یک گوشی گران قیمت با سه دوربین اصلی این خبر را در مورد گوشی های موبایل این برند کره ایی دومین خبر تاثیر گذار این غول تکنولوژی در سال جاری دانست. حال باید دید آیا سامسونگ برنامه ی دیگری برای برند خود دارد یا با این موضوع اکتفا خواهد کرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها