حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ( آموزش تصویری )

0
560
حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ( آموزش تصویری )

حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ  همواره به عنوان یک نیاز حیاتی برای کاربران این نرم افزار مشهور و کاربردی به شمار می رود،به طور پیش فرض رویه هایی در نرم افزار فتوشاپ وجود دارد که باعث می شود اعداد جابه جا نوشته شود و همچنین حروف فارسی جدا جدا باشند، در این بخش قصد داریم به حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ بپردازیم.

قبل از آغاز موضوع مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ این موضوع را بیان کنیم که تصاویر گرفته شده در نسخه cc 2018 است، البته در نسخه های دیگر نیز رویه همین گونه است و تنها این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است برای پیدا کردن گزینه مورد نظر وارد بخش های مختلفی شوید و یه سادگی نسخه 2018 گزینه های مربوط در اختیار شما نباشد. با این وجود مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ cc 2017 و 2015 نیز مانند رویه زیر است.برای آموزش تصویری تغییر رنگ در فتوشاپ در این بخش کلیک کنید.

حل مشکل برعکس نوشتن در فتوشاپ

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در فتوشاپ را باید حل مشکل برعکس نوشتن دانست، زمانی که شما قصد استفاده از اعداد را در متون خود دارید با این موضوع رو به رو می شوید و راه حل آن نیز بسیار ساده است، توجه داشته باشید که در جا به جا شدن اعداد و مطالب شما به سادگی می توانید به حل آن بپردازید.

برای حل مشکل برعکس نوشتن در فتوشاپ باید وارد بخش Type شده و گزینه Language Options را انتخاب کرده و گزینه Right To Left Character Direction را انتخای کنید. حال این روش برای شما باعث برطرف کردن مشکلات شما می شود.حل مشکل برعکس نوشتن در فتوشاپ

حل مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ

حل مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ نیز رویه متفاوتی دارد، برای حل مشکل جداشدن حروف فارسی وارد بخش Type شده گزینه Language Options را وارد شده و گزینه Middle Eastern Features را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه نرم افزار خود را خارج کرده و آن نرم افزار را دوباره اجرا کنید. مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ به این سادگی برطرف می شود.

در این بخش به مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ cc 2018 پرداختیم. در نسخه های 2017 و 2015 نیز شرایط متفاوتی دارد و برای دسترسی به این بخش ها به قسمت Preferences رفته و تیک گزینه Middle Eastern and south Asian را فعال باید کنید.حل مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ

با استفاده از این رویه می توانید به حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ بپردازید و مشکل همیشگی کاربران فارسی را برطرف کنید تا بتوانید به سادگی به امور روزانه خود بپردازید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها