خاص ترین گوشی برند آنر به زودی قابلیت های خاص رونمایی می شود

0
583
خاص ترین گوشی برند آنر به زودی قابلیت های خاص رونمایی می شود

خاص ترین گوشی برند آنر به زودی قابلیت های خاص رونمایی می شودکالاسودا- خاص ترین گوشی برند آنر کمتراز یک ماه دیگر روانه بازار می شود.بسیاری از کاربران برند چینی هوآوی گوشی هوشمند Honor Magic 2 را خاص ترین محصول این برند می دانند. حال اخباری پیرامون این گوشی هوشمند منتشر شده که نشان می دهد این گوشی موبایل روز 31 اکتبر رونمایی می شود. خاص ترین گوشی برند آنر به دلیل سرعت بالای شارژ شدن و قابلیت های منحصر به فرد هوش مصنوعی بسیار و ظاهر بسیار جدید مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت.

در این مقاله قصد داریم دلیل شگفت انگیز بودن این موبایل را بررسی کنیم:

خاص ترین گوشی برند آنر شباهت جالبی به گوشی محبوب اوپو فاید ایکس دارد. پرچمدار برند آنر صفحه نمایش بسیار زیبایی دارد و حاشیه های بسیار کمی را در این موبایل زیبا مشاهده خواهیم کرد، ب دوربین سلفی این گوشی هوشمند حالت کشویی دارد و طرفداران  برای استفاده از دوربین سلفی باید از این قابلیت استفاده کنند. خاص ترین گوشی برند آنر  پس از تجربه موفق اوپو فایند ایکس دومین گوشی هوشمند در سال جاری با این قابلیت بسیار جالب خواهد بود.

خاص ترین گوشی برند آنر  یا همان Honor Magic 2 شامل برخی از ویژگی های پرچمداران برند هوآوی است. این گوشی هوشمند اولین گوشی موبایل برند آنر محسوب می شود که از پردازنده جدید کایرین 980 استفاده می کند. پردازنده 7 نانومتری گران قیمت برای اولین بار در گوشی های هوشمند میت 20 و میت 20 پرو مورد استفاده قرار می گیرد. پردازنده ای که جدی ترین رقیب برای اسنپدارگون 855 محسوب می شود. هوآوی قصد دارد برای این پردازنده قدرتمند شارژر فوق سریع 40 واتی را روانه بازار فروش کند.

خاص ترین گوشی برند آنر به زودی قابلیت های خاص رونمایی می شود

قیمت خاص ترین گوشی برند آنر  هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما با توجه به ویژگی های مشخص شده این گوشی موبایل قدرتمند باید شاهد قیمتی در حدود 600 دلار باشیم. این گوشی هوشمند بدون شک یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های برند آنر و شرکت هوآوی محسوب می شود و بسیاری از کاربران به این گوشی هوشمند علاقه مند خواهند شد. در سال های اخیر برند آنر سیاست بسیار جالبی را به کار گرفته است و گوشی های هوشمند خود را با قیمتی پایین تر از سایر سری های گوشی هوآوی روانه بازار فروش می کند به همین دلیل طرفداران بسیار زیاد این برند قدرتمند همواره به قیمت این گوشی هوشمند اعتماد داشته اند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم برند  آنر را به برند های دیگر ترجیح می دهید؟ آیا هوآوی و آنر از نظر کارایی متفاوت با یکدیگر هستند؟

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها