خبری خوشحال کننده برای اندرویدی های توئیتر

0
321
خبر ی خوشحال کننده برای اندرویدی های توئیتری|کالاسودا

خبر ی خوشحال کننده برای اندرویدی های توئیتری|کالاسودا

کالاسودا_توئیتر در حال ازمودن طرحی برای خوشحال کردن کاربران  است . در صورت موفقیت تحولی بزرگ برای کاربران این شرکت فراهم خواهد کرد . طرحی که بر پایه برنامه اندروید اجرا می شود .

مدتی است که پیام رسان توئیتر قوای خود را برای افزایش تمرکز روی امکانات موبایلی خود افزایش داده است تا کاربران را خوشحال کند . امکاناتی که به کاربر کمک می کند با محدودیت های پیشین توئیتر خداحافظی کند .

در راستای همین تغییرات هم بود که امسال توئیتر نسخه جدیدی از برنامه های تلفن همراه خود را معرفی کرد . نسخه ای که از همان بدو معرفی برای بسیاری از کاربران جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسید .

این برنامه که به lit مشهور شد، به سرعت به صدر خبرهای روز دنیای فناوری راه یافت اما اجرای این برنامه به زمان مشخصی موکول نشد . اکنون شرکت توئیتر اعلام کرده که به زودی این طرح را در فیلیپین مورد آزمون قرار می دهد . اما این طرح چه سودی برای کاربران خواهد داشت؟

کاربرانی که به طور خاص از این برنامه استفاده می کنند داده های کمتری را برای اتصال به دنیای فناوری تلف می کنند. به بیانی دقیق تر اگر شما هم جزو افرادی هستید که با سرعت اینترنت مشکل دارید می توانید خوشحال باشید، چرا که با کمک این افزون بسیار کمتر از دیگر زمان ها اینترنت از دست می دهید .

این افزونه قرار است معجزه ای باشد برای اینترنت های کند و خسته کننده . درواقع همانطور که اگر بخواهید یک سایت ساده را باز کنید زمان کوتاهی را هدر خواهید داد، این افزون نیز زمان کوتاهی را از شما می گیرد .

با این وجود سخنگوی توئیتر خاطر نشان کرد ؛ این برنامه فقط یک آزمایش است و اطمینانی وجود ندارد که آیا برنامه در بازارهای دیگر (غیر از فیلیپین) مورد ازمون قرار خواهد گرفت یا خیر .

اما پرسش این جا است که چرا فیلیپین ؟

بر اساس اطلاعاتی که توسط مدیران توئیتر منتشر شده ، فیلیپین به علت دارا بودن شکه های کند موبایلی و تعرفه های بالای برنامه بهترین فضا برای آزمودن سرعت افزونه جدید توئیتر محسوب می شود .

مددیران اجرایی توئیتر به کاربران اطمینان داده اند با نصب این برنامه هیچ نوع مشکلی نخوماهند داشت و این برنامه حجم مصرفی کاربران برای ثبت و ضبط تصاویر ، ویدئو ها و اطلاعات را به کمتر از ۳ مگابایت خواهد رساند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها