خم شدن آیپد پرو 2018، کاربران را بهت زده کرد!

0
850
خم شدن آیپد پرو 2018، کاربران را بهت زده کرد!

به نظر می رسد که تبلت آیپد پرو ی جدید اپل در مقابل خم شدن و انعطاف آسیب پذیر است.

بدنه تبلت جدید به راحتی قابل خم شدن است

یکی از مدل های جدید تبلت اپل که امسال رونمایی شد، آیپد پرو 2018 است که با قیمت بالایی عرضه شد. این مدل 11 اینچی با قیمت پایه 800 دلار و مدل 12 اینچی با قیمت 1000 دلار به فروش خواهد رسید. اگر دوست ندارید که قابی برای این تبلت طراحی کنید، باید بدانید که بدنه این تبلت به راحتی قابل خم شدن است و بدنه نازکی دارد. بر اساس ویدئوهایی که در کانال های مختلفی چون یوتیوب قرار گرفته است، تبلت جدید اپل با کوچک ترین فشار خم شده و از وسط نصف می شود. ظاهرا شرکت اپل هیچ فکری برای استحکام بدنه این دستگاه نکرده و با کمترین فشار این تبلت به دو قسمت تقسیم می ‌شود.

اما این موضوع تنها به همین ماجرا ختم نشده و حتی با فشار های غیرعمدی نیز بدنه این دستگاه فرورفتگی هایی را مشاهده کرده است. برای مثال بسیاری از کاربران بیان کرده اند که هنگامی که این تبلت در کوله پشتی آنها و تحت فشار بوده، اندکی خمیدگی را روی بدنه آن مشاهده کرده اند. این ماجرا در حالی است که این فشار ها آنقدر زیاد نبوده که بتواند سبب خم شدن شود و این نشانه بدنه ضعیف و استحکام پایین این تبلت است.بدنه ضعیف, علت خم شدن آپدیت پرو 2018

بدنه ضعیف, علت خم شدن آپدیت پرو 2018

احتمال آسیب دیدگی تبلت ها همیشه نسبت به گوشی ها بیشتر بوده است و سازندگان به دلیل نازک تر کردن بدنه و سبک تر کردن وزن آن  ممکن است بدنه با استحکام کمتری بسازند. این موضوع در مورد تبلت های دیگر نیز صادق باشد، اما موردی که در کوله پشتی خم شود تا کنون گزارش نشده بود! این بار برخلاف انتظار، محصول جدید اپل نسبت به محصولات پیشین خود از مقاومت چندان بالایی برخوردار نیست و می تواند دوستداران اپل را دلسرد کند. به طور کلی مشخص شده است که این دستگاه بسیار آسیب پذیر است است و تقریبا در تمامی آزمایش ها آسیب جدی دیده است.

همچنین دوربین این تبلت نیز نسبت به اجسام نوک تیز حساس است و با وارد شدن اندک فشاری آسیب دیده است. اگر قصد خرید این تبلت را دارید باید بدانید که کیبورد هوشمند Folio و Smart Folio در هیچ کدام از تبلت های جدید کار نخواهد کرد. هنوز اپل نسبت به این مسئله واکنش نشان نداده و مشخص نیست که آیا برنامه ای برای تعویض این بدنه دارد یا نه؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها