خودروهای اتوپایلوت تسلا دست انداز خیابانها را تشخیص می دهند

0
509
خودروهای اتوپایلوت تسلا دست انداز خیابانها را تشخیص می دهند

چاله ها و دست اندازها می توانند  به عنوان معضلی برای رانندگان سراسر دنیا تلقی شوند. معضلی که نه تنها می تواند موجب خط افتادن بدنه زیر ماشین شود، بلکه در برخی موقعیت هایی که چاله ها به اندازه کافی عمیق بوده و یا چاله های پر شده با سنگ های تیز باشد، می تواند موجب آسیب رساندن به خودرو شود.

البته بهترین کار این است که باید از این چاله ها اجتناب کرد و آن را دور زد. این کاری است که تسلا می خواهد در خودروهای خودران خود انجام دهد و کاری کند که این خودروهای اتوپایلوت بتوانند دست اندازها را تشخیص داده و آن را دور بزنند.

تائید اضافه کردن این ویژگی توسط ماسک

 در توئیتی که توسط ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا منتشر شده است، او به سوال یکی از مشتریان که از ماسک پرسید که آیا تسلا می خواهد ویژگی تشخیص دست انداز را به عنوان یک ویژگی برای خودروهای اتوپایلوت به مجموعه اش اضافه کند یا خیر پاسخ داد: قطعا. البته او از ذکر جزئیات در این خصوص ممانعت کرد و بنابراین معلوم نیست که این موضوع چقدر جدی است اما به نظر می رسد که ایده فوق العاده ای در این خصوص باشد. در توئیتی که توسط ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا منتشر شده است

هنوز مطمئن نیستیم که تسلا برای این کار چه برنامه ای دارد اما همانطور که مشتریان پیشنهاد کرده اند، این کار می تواند به طریقی انجام شود که خودرو در مسیر حرکت باقی بماند، اما به گونه ای حرکت کند که به چاله و دست انداز نیفتد و چرخ خودرو را در مسیری قرار دهد که داخل دست انداز نیفتد و آسیبی به لنت ها وارد نشود.

هیچ جزئیاتی در مورد زمانی که تسلا ممکن است این ویژگی را به خودروهای خودران خود اضافه کند وجود ندارد، اما این می تواند یکی از ویژگی های جذابی باشد که هر فردی در انتظارش است، به خصوص اگر ویژگی های اتوپایلوت یک خودرو می خواهید استفاده کنید این ویژگی می تواند برای شما نیز بسیار جذاب باشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها