خودرویتان را اپدیت کنید!

0
367
خودرویتان را اپدیت کنید!|کالاسودا

خودرویتان را اپدیت کنید!|کالاسوداکالاسودا – ولوو درصدد است تا در آینده با خودرو خود همانند گوشی تلفن همراهتان برخورد کنید. این شرکت بیان کرده است که اماده اپگرید خودروهایش خواهد بود، یعنی همانطور که گوشی خود را اپدیت میکنید، خودرویتان را نیز طبق یک برنامه زمانی سالانه اپگرید کنید.

این خودروساز سوئدی اکنون این پیشنهاد را برای خودروی جدید خود داده است و نام این خدمات را خدمت مراقبت از ولوو گذاشته است. مفهوم آن ایجاد طرحی خاص برای پیگیری امور خودرو به صورت سالانه و برنامه های مشتری مداری طبق الگوی تلفن همراه است. ولوو طبق بیانیه در مورد این خدمت جدید میگوید: این طرح راننده را قادر خواهد ساخت که ولوویی جدید داشته باشد بدون اینکه نگران هزینه های اضافی از قبیل پرداخت ها، هزینه نگهداری و بیمه باشد.

این تولیدکننده بیان کرده است که علاقه مندان برای کسب جزئیات بیشتر در مورد این خدمت نظیر قیمتگذاری و … باید تا نمایشگاه اتومبیل لس انجلس که در دسامبر 2017 برگزار میشود، صبر کنند. پس از اتومبیل مدل XC40 نیز، مدلهای دیگر نیز کم کم وارد این خدمت خواهند شد و صاحبان آنها میتوانند تا یک سال نگران هزینه ها و قدیمی شدن مدل خودروی خود نباشند،  چرا که برنامه های دیجیتالی خاصی برای به روز رسانی اجزا و نرم افزارهای انها فراهم خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها