خودروی جدید مرسدس بنز مدل CLA ؛ اوج زیبایی و قدرت این کمپانی مشهور

0
1901
خودروی جدید مرسدس بنز مدل CLA ؛ اوج زیبایی و قدرت این کمپانی مشهور

خودروی جدید مرسدس بنز CLA به صورت رسمی در شهر لاس وگاس آمریکا در آیالات متحده به تازگی رونمایی شده است، این خودرو شباهت بسیاری به خودروی CLS این کمپانی دارد و یکی از زیباترین خودرو های صندوق دار اسپرت و خوش قیمت این کمپانی محسوب می شود.

این خودروی جدید به عنوان فرزند نسخه CLS شهرت دارد و در این نسل شاهد افزایش 48 میلی متری طول، 55 میلی متری عرض هستیم و این موضوع باعث بهبود فضای داخل کابین این خودرو نسبت به نسل قبل می شود.

خودروی جدید مرسدس بنز از چه موتوری بهره می برد؟

خودروی جدید مرسدس بنز CLA محهز به یک موتور 2.0 لیتری و چهار سیلندرتوربو با قدرت 222 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر است و نیروی تولیدی توسط یک گیربکس فوق پیشرفته ۷ سرعته دو‌کلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌‎شود.

خودروی جدید مرسدس بنز در نسخه های تک و دو کلاچ روانه بازار فروش می شود و چهار چرخ متحرک این محصول قابلیت های بسیاری را برای جاده های لغزنده و بارانی بسیار جالب توجه است. بر اساس اخبار منتشر شده این خودرو چسبنده ترین خودروی تولیدی این کمپانی مشهور است و فاصله عرضی چرخ ها شامل 63 میلی متری افزایش در جلو و 53 میلی متر افزایش در عقب است که چسبندگی بیشتر و مرکز ثقل بهتری را در این خودرو رقم می زند.

فروش این خودروی جذاب در اواسط سال جاری در اروپا آغاز می شود و نکته جالب توجه در مورد این خودرو این موضوع است که خودروی جدید مرسدس بنز تا پایان سال جاری در ایالات متحده به فروش نمی رسد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها