دانلود اتوماتیک ویدئو برای کاربران یوتیوب پریمیوم ممکن می شود

0
225
دانلود اتوماتیک ویدئو برای کاربران یوتیوب پریمیوم ممکن می شود

یکی از ویژگی نتفلیکس این است که به اندازه ای هوشمند است که می تواند به طور خودکار اقدام به دانلود اتوماتیک ویدئوها و سریال ها برای مشاهده آفلاین کند. اخیرا دانلود اتوماتیک ویدئو از جانب یوتیوب نیز ارائه شده است.

تماشای فیلم بدون قطعی اینترنت

با کمک این ویژگی می توانید در همین حین که در حال تماشا هستید، بارگزاری نیز انجام گرفته و اگر اینترنت قطع شد همچنان ادامه فیلم را دیده و یا تماشای ان را به بعد واگذار کنید. یوتیوب کاری مشابه با نتفلیکس را در پیش گرفته است و این ویژگی جدید را در اختیار مشترکین پریمیوم خود قرار خواهد داد.

تست دانلود اتوماتیک ویدئو در یوتیوب

البته فعلا این ویژگی در مرحله تست قرار دارد و کاربران به طور خودکار ویدئوهای دانلود شده را می بینند. با توجه به این توضیحات به نظر می رسد که این کار با توجه به حوزه های علاقه کاربر انجام می گیرد. در واقع کاربری که چند قسمت یک سریال را دیده، یوتیوب قسمت بعدی را نیز دانلود کرده و اتوماتیک در اختیار او می گذارد.

تست دانلود اتوماتیک ویدئو در یوتیوب

کاری مشابه در یوتیوب موزیک

ماه گشته یوتیوب مشابه همین ویژگی را برای یوتیوب موزیک نیز اجرایی  کرد، جایی که این استریم موسیقی به صورت خودکار تا 500 آهنگ از خواننده هایی که فکر می کند شما دوست دارید را اتوماتیک دانلود می کند. به نظر می رسد که این روند رو به رشد است و به خصوص در مناطقی که قطعی زیادی در اینترنت تجربه می کنند می تواند مورد استقبال قرار گیرد. به این صورت دیگر فیلم یا موسیقی خود را نصفه گوش نخواهید کرد.

تنها به یاد داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی باید کاربر پریمیوم باشید و اگر نیستید، اکانت خاص آن را بخرید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها