با دانلود اپلیکیشن GroupMe دوستان خود را در ویندوز گرد هم آورید

0
254
با دانلود اپلیکیشن GroupMe دوستان خود را در ویندوز گرد هم آورید

اپلیکیشن GroupMe یک راه ساده و رایگان برای افرادی است که خواهان ارتباط گیری ساده و سریع با دوستان و خانواده خود در هر جای کره زمین هستند.

با کمک این برنامه می توانید برنامه یه پیاده روی یا دورهمی را با دوستان خود بچینید و یا در محل کار از آن به عنوان اپلیکیشنی برای ارتباط با دیگر همکاران برقرار کنید.

اپلیکیشن GroupMe در ویندوز، اندروید، iOS و تحت وب نیز کار می کند. بنابراین می توانید با هر پلتفرمی به ان دسترسی داشته باشید. اما اگر در ویندوز خواهان نصب این اپلیکیشن هستید، می توانید از لینک زیر اقدام به این کار کنید. حتی دوستان شما که گوشی هوشمند ندارند نیز می توانند از طریق کامپیوتر خود وارد این برنامه شوند. یا اینکه لینک دانلود برنامه را برای هر کسی که در بخش Contact وجود دارد ارسال کنید.

افراد می توانند در این گروه ها با هم چت کنند و قرار ملاقات بگذارند یا در مورد مسائل جمعی مثل یک کتاب و موسیقی و … صحبت کنند. اضافه کردن افراد مختلف به این برنامه ساده است و می توانید با استفاده از شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود آنها را به گروه ها اضافه کنید.

می توانید این برنامه را در ویندوز خود ادغام کنید و با اعلان های تعاملی به پیام ها پاسخ دهید و عکس ها و لینک ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین امکان به اشتراک گذاری ویدئوها، گیف ها و … نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

لینک دانلود اپلیکیشن GroupMe

دانلود اپلیکیشن GroupMe  را می توانید از طریق لینک زیر انجام دهید:

https://www.microsoft.com/en-us/p/groupme/9nblggh5z4f2?cid=msft_web_chart&activetab=pivot:overviewtab

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها