با دانلود بازی نوستالژیک Sonic Dash 2: Sonic Boom سرگرم شوید

0
1155

سونیک که این روزها تریلر فیلم آن نیز در شبکه های اجتماعی دیده می شود و تا آبان ماه روی پرده سینما می رود، یکی از عناوین خاطره انگیز سگا است که نسخه های مختلفی از آن برای کاربران رونمایی شد.

بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom  یکی از دنباله های جذاب سری بازی های نوستالژیک سونیک است که برای هر سنی خاطره انگیز است. سونیک با فراهم اوردن دنیای سه بعدی و شگفت انگیز و چالش های مختلف به شما لذت سرعت در حرکت و تعویض دونده ها و کسب امتیازات بیشتر را می دهد.

مسابقه در قالب چند کاراکتر دوست داشتنی

از جمله ویژگی های سری Sonic Dash 2 می توان به اجرای مسابقه با چند کاراکتر مختلف اشاره کرد که دارای این مزیت است که پس از خسته شدن یکی از دونده ها آن را تعویض می کنیم تا بتوانیم امتیازات بیشتری با نیروهای تازه نفس و جوان پیدا کنیم.

گیم پلی بازی بر مبنای پیچ و تاب خوردن و عبور از موانع و کسب امتیاز با سکه هاست و باید از رقبای خود نیز عبور کنید. سونیک در این بازی ضرباهنگ سریعتری دارد و موسیقی این بازی نیز به انتقال حس سرعت کمک کرده است. سگا جایزه های ویژه ای در رویدادهای خاص بازی و چالش های روزانه برای گیمرها تعبیه کرده است.

برای اینکه این بازی را نصب کنید به 63 مگابایت فضا احتیاج دارید. این بازی 50 میلیون بار نصب شده و به نسخه 4.1 اندروید به بالا نیاز دارد.

دانلود بازی نوستالژیک Sonic Dash 2: Sonic Boom

برای دانلود بازی نوستالژیک Sonic Dash 2: Sonic Boom می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و آن را روی گوشی اندرویدی خود نصب و بازی کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sega.sonicboomandroid

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا تاکنون تجربه بازی سونیک را در کودکی و نوجوانی داشته اید؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها