با این 2 بازی موبایلی اکشن هیجان را تجربه کنید

0
1007
با این 2 بازی موبایلی اکشن هیجان را تجربه کنید

با این 2 بازی موبایلی اکشن هیجان را تجربه کنیدکالاسودا- دانلود بازی های اکشن بدون شک شگفت انگیز ترین بخش در میان بازی های موبایل است. این دسته بندی شگفت انگیز می تواند ساعت ها کاربران را به خود سرگم کند و به دلیل عرضه به روز رسانی های متنوع کاربران را به ادامه بازی های خود ترغیب می کند. حال قصد داریم به بررسی دو بازی مهیج بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان بازی دانلود بازی های اکشن هستید این دو عنوان جالب توجه را از دست ندهید.

بازی WARSHIP BATTLE:3D World War II

دانلود بازی های اکشن WARSHIP BATTLE:3D World War II بسیار شگفت انگیز است. این بازی مهیج به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی بسیار زیبا  توسط JOYCITY Corp توسعه پیدا کرده و در استور گوگل قرار گرفته است. این بازی بسیار زیبا داستان جنگ جهانی دوم را روایت می کند. در این بازی شما کاپیتان یک کشتی جنگی هستید و باید در  نبرد های دریایی هیجان انگیز  اقیانوس آرام رهبری کشتی ها را به عهده بگیرید، کشتی های سریع طوفانی و یا کروزر های پر سرعتکه خارق العاده خواهند بود.  با پیش بردن ماموریت ها به افزایش پول خود کمک کرده و رفته رفته سرعت و قدرت کشتی های خود را ارتقا دهید، سلاح های مختلف و دیگر سیستم ها را روی آن قرار دهید و کشتی دشمنان را به اعماق دریا بفرستید. به طور کلی این بازی برای افرادی که قصد دانلود بازی های اکشن را دارند فوق العاده خواهد بود.

لینک دانلود بازی WARSHIP BATTLE:3D World War II در استور رسمی گوگل

با این 2 بازی موبایلی اکشن هیجان را تجربه کنید

برخی از ویژگی های این بازی بسیار زیبا به شرح زیر است:

  • نبردهای دریایی دوران جنگ جهانی دوم
  • امکان سفارشی کردن کشتی های جنگی
  • انواع ماموریت های مخفی برای پیش بردن
  • طراحی واقع بینانه با افکت های عالی

بازی Vainglory

با این 2 بازی موبایلی اکشن هیجان را تجربه کنید

این بازی مهیج نیز در کنار برترین انتخاب ها برای دانلود بازی های اکشن است. در این بازی بسیار زیبا شرایط به گونه ایی رقم می خورد که کاربران همراه امتیاز های خوبی را در نظر می گیرند. در این بازی بسیار زیبا شما در نقش انواع شخصیت های قوی با در دست گرفتن سلاح های سنگین نبردهای خود را آغاز خواهید کرد و تمامی دشمنان را از بین می برید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید.

لینک دانلود بازی Vainglory در استور رسمی گوگل

با این 2 بازی موبایلی اکشن هیجان را تجربه کنید

برخی از ویژگی های این بازی بسیار زیبا به شرح زیر است:

  • رویارویی با طیف گسترده ای از دشمنان با قدرت های خاص
  • نبرد و مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی
  • انواع حالت های مختلف برای مشغول شدن و بازی کردن
  • امکان دعوت از دوستان و کاربران جهانی از داخل بازی
  • گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز و عالی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها