با دو بازی گرافیکی بسیار زیبا معرفی شده ساعت ها هیجان را تجربه کنید

0
1028
با دو بازی گرافیکی بسیار زیبا معرفی شده ساعت ها هیجان را تجربه کنید

با دو بازی گرافیکی بسیار زیبا معرفی شده ساعت ها هیجان را تجربه کنید

کالاسودا- دانلود بازی گرافیکی یکی از برترین روش برای پرکردن اوقات فراغت است از این رو بازی های بسیار زیادی در استور های رسمی قرار می گیرد. در این بخش قصد داریم به معرفی دو بازی بسیار زیبا بپردازیم که اگر قصد دانلود بازی گرافیکی دارید این دو نرم افزار می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کند.

بازی Desert storm:Zombie Survival

اگر علاقه مند به دانلود بازی گرافیکی هستید این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید این عنوان هزاران بار توسط کاربران سیستم عامل اندروید دریافت شده وامتیاز های خوبی را دریافت کرده اند. این بازی بسیار زیبا توسط Monica Wyatt توسعه پیدا کرده و در گوگل پلی بسیار پرطرفدار است.

داستان کلی بازی از این قرار است که پس از یک زلزله مهیب شما خودتان را به صورت ناگهانی و بی هوش در یک صحرا می یابید، زامبی ها و موجودات وحشتناک سر از شکاف های زمین بیرون می آورند و قصد گرفتن جان تان را دارند، تنها کاری که باید انجام دهید نجات جان تان است. در ابتدای بازی زامبی های تشنه به خون به سمت تان می ایند و شما باید با دکمه مشت ان ها را از پای در اورید.

لینک دانلود بازی Desert storm:Zombie Survival از استور رسمی گوگل

با دو بازی گرافیکی بسیار زیبا معرفی شده ساعت ها هیجان را تجربه کنید

بازی Super Cats

بازی گربه های قهرمان یک عنوان بسیار زیبا و محبوب محسوب می شود. این بازی زیبا توسط Chiseled Games Limited طراحی شده و در استور رسمی گوگل هزاران بار دریافت شده است. این عنوان نیز هزاران بار توسط کاربران دریافت شده است. در بازی Super Cats شما با کاربران آنلاین از سراسر جهان به رقابت می پردازید، رقابت های فوق العاده مهیج می پردازید. طیف گسترده ای از قهرمانان با قدرت های مختلف و منحصر به فرد در بازی وجود دارد که می توانید از ان ها در نبردهایتان استفاده کنید. چندین حالت مختلف در دسترس شماست که امکان انتخاب از میان آنها و مشغول شدن برای شما فراهم گردیده است.

لینک دانلود بازی Super Cats از استور رسمی گوگل

با توجه به شرایط فعلی پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به هیجان هستید و قصد دانلود بازی گرافیکی دارید این بازی های بسیار زیبا را از دست ندهید. آیا تجربه ی این بازی های زیبا را دارید؟این دو بازی بسیار زیبا از معدود بازی های هستند که کاربران پس دانلود بازی گرافیکی یاد شده نظرات منفی را دریافت کرده اند. پس تجربه این دو اپلیکیشن فوق حرفه ایی را از دست ندهید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها