با برترین نرم افزارهای هواشناسی آشنا شوید

0
2655

کالاسودا- دانلود برترین نرم افزارهای هواشناسی یکی از جالب ترین سرگرمی های کاربران گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید است.

این نرم افزارها با استفاده از قابلیت های مختلف ویژگی های بسیار کاربردی را برای علاقه مندان فراهم می کنند. امروز قصد داریم به معرفی دو نرم افزار کاربردی بپردازیم تا به راحتی بتوانید از بین نرم افزارهای مختلف مربوط به هواشناسی برترین آنها را دانلود کنید.

نرم افزار RainViewer: Weather Radar, Rain Alerts

بدون شک اگر به دنبال دانلود برترین نرم افزار هواشناسی باشید، این نرم افزار یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند محسوب می شود. این نرم افزار توسط Oleksii Schastlyvyi منتشر شده و هزاران بار توسط کاربران به عنوان یکی از جذاب ترین نرم افزار های هواشناسی انتخاب شده است.

این نرم افزار با داشتن یک تکنولوژی منحصر به فرد، در هر لحظه جدیدترین اطلاعات را از دکل های خود دریافت کرده و آنها را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

یکی از اصلی ترین قابلیت های این برنامه هشدار های آب و هوایی است؛ به گونه که با دقت بالای خود هر نوع شرایط بد جوی را پیش بینی کرده و اطلاعات طوفان های در حال گذر را در اختیار کاربران قرار می دهد. باران های سیل آسا، طوفان ها، تند باد، تگرگ و … جزو اطلاعاتی است که برنامه فوق، در هر دقیقه آنها را تجزیه و تحلیل کرده و برای کاربران ارسال می کند.

لینک دانلود نرم افزار هواشناسی RainViewer: Weather Radar, Rain Alerts برای سیستم عامل اندروید

نرم افزار Overdrop Pro – Animated Weather & Widgets

این نرم افزار همانند اپلیکیشن یاد شده بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این نرم افزار توسط Ninety 39 توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار بسیار زیبا با پشتیبانی از یک منبع فوق العاده دقیق و داشتن تصاویر متحرک تجربه ای جدید را در این زمینه به کاربرانش انتقال می دهد. پیش بینی های هفت روزه را شاید بتوان جزو بهترین قابلیت های موجود در این نرم افزار  دانست؛ به گونه ای که از دقت بالایی برخوردار هستند و جزئیات بالایی را به نمایش می گذارند. فشار و دمای هوا، میزان پوشش ابر، رطوبت، شاخص UV و … تنها قسمتی از اطلاعاتی هستند که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد.

لینک دانلود نرم افزار Overdrop Pro – Animated Weather & Widgets از استور رسمی گوگل برای سیستم عامل اندروید

با معرفی این دو نرم افزار اگر قصد دانلود برترین نرم افزار هواشناسی را دارید، پیشنهاد می کنیم این دو نرم افزار را به صورت رسمی از استور رسمی گوگل دریافت کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها