مدیریت مصرف باتری با دانلود برنامه Power Battery برای گوشی های اندرویدی

0
693
مدیریت مصرف باتری با دانلود برنامه Power Battery برای گوشی های اندرویدی

این برنامه در پی ارائه راهکارهایی برای صرفه جویی موثر در باتری، شارژ سریع باتری و ماژول بیشتر باتری دارد و با کمک آن می توانید مصرف باتری را کنترل کرده و از ظرفیت باتری به صورت محدود نیز استفاده کنید.

این برنامه که خود برنامه ای سبک و هوشمند محسوب می شود می تواند راهکارهایی در زمینه افزایش عمر و کاهش مصرف باتری اندروید ارائه دهد. این برنامه با دارا بودن یک سیستم کنترلی بی نظیر به کاربران اجازه می دهد تا مدیریتی کامل روی مصرف باتری گوشی خود داشته باشند و با متوقف ساختن اپلیکیشن های بدون استفاده و بی مصرف به میزان قابل توجهی در باتری دستگاه هوشمند صرفه جویی کنند .

‏این برنامه قادر است بر اساس الگوریتم مقالات معتبر، به شما بگوید که چه مدت از زمان اتمام باتری دستگاه شما تحت انواع شرایط (تماشای فیلم و ویدئوهای تصویری، استفاده از Wi-Fiیا خاموش کردن بلوتوث، و …) باقی مانده و با غیرفعال سازی برنامه ها و وای فای ، مصرف باتری را افزایش دهد. برای استفاده از ان تنها کافیست یک بار این برنامه را لمس کنید تا باتری دستگاه به صورت حرفه ای بهینه شده و بتوانید از حداکثر قدرت آن استفاده نمایید.دانلود برنامه Power Battery

مزایای استفاده  این برنامه به صورت زیر است :

بخشی به نام محافظ مانیتور و برق در این برنامه وجود دارد که می تواند به شما نشان دهد که در صورتی که روی گزینه صرفه جویی ضربه بزنید، باتری شما تا چه حد توان مصرفی دارد و تا چه زمانی می تواند دوام بیاورد. این بخش می تواند جزئیات مصرف باتری هر یک از اپلیکیشن ها به همراه دیگر اطلاعات مانند دما، ظرفیت و … را ثبت کند.

 اپلیکیشن ‏Power Battery حالت های مختلف ذخیره باتری برای شرایط حساس و پیشنهاداتی برای صرفه جویی در انرژی برای تنظیم دستگاه را به شما ارائه خواهد داد. به شما اجازه مدیریت حالت قدرت دستگاه را (مانند روشن یا خاموش کردن وای ، مدت زمان روشن ماندن صفحه نمایش و …) می دهد.

لینک دانلود  برنامه Power Battery

از طریق لینک زیر می توانید اقدام به دانلود این برنامه کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lionmobi.battery

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها