نرم افزار Camera FV-5 ؛ گوشی موبایل خود را به دوربین عکاسی حرفه ای تبدیل کنید

0
1937

نرم افزار Camera FV-5 یکی از جذاب ترین اپلیکیشن های عکاسی به شمار می رود. این نرم افزار می تواند قابلیت های یک دوربین عکاسی حرفه ای را در اختیار شما قرار دهد. نرم افزار یاد شده بیش از 100 هزار بار از استور رسمی گوگل دریافت شده  و توانسته شرایط خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. این نرم افزار در دو نسخه ساده و پیشرفته در استور رسمی گوگل قرار دارد که نسخه پایه آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با وجود پیشرفت نرم افزار های عکاسی پیشفرض گوشی های هوشمند نرم افزار های دیگری نیز وجود دارد که می تواند قابلیت های کاربردی زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد. یکی از این اپلیکیشن ها نرم افزار Camera FV-5 است که امروز قصد داریم به مرور ویژگی های آن بپردازیم.

لینک دانلود نرم افزار Camera FV-5 نسخه لایت و رایگان از استور رسمی گوگل

لینک دانلود نرم افزار Camera FV-5 از استور رسمی

در نسخه پولی این نرم افزار می توانید به عکس برداری با رزولوشن های بهتر بپردازید و قابلیت ذخیره سازی تصاویر با فرمت RAW نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار قابلیت های DSLR را در اختیار شما قرار می دهد و به سادگی می توان به تغییر تنظیمات دستی آن ها پرداخت. این نرم افزار می توانید سرعت عکس برداری شما را تنظیم کند.

از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار در دسترس بودن تمام پارامترهای عکاسی مانند نوردهی ، فوکوس ،تعادل رنگ است که می توانید متناسب با سلیقه خود از آن ها بهره مند شوید.کنترل این بخش ها بسیار ساده است و با حرکت انگشتان خود در بخش های مربوطه به تنظیمات دلخواه خود دسترسی پیدا می کنید.

پس از دانلود نرم افزار Camera FV-5 می توانید تصاویر خود را در فرمت RAW در کنار فرمت های JPG و PNG ذخیره کنید. این قابلیت را در کمتر نرم افزار اندرویدی می توان مشاهده کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها