دختر ۲۲ ساله قربانی صحبت با تلفن همراه شد

0
475

کالاسودا_یک دختر ۲۲ در ایالت ویسکانسین آمریکا در حین مراسم فستیوال موسیقی و در زمان صحبت با تلفن همراه خود مورد اصابت صاعقه قرار گرفت.

خانم بریتنی پران در زمانی که برای شرکت در یک جشنواره موسیقی شرکت کرده بود، در همین حین تلفن همراه او زنگ خورد و در همان حین مورد اصابت صاعقه قرار گرفت. این صاعقه با گوش او برخورد کرد و به همین طریق از بدن او خارج شد. یک مرکز درمانی در ایلینویز که این شخص به آنجا منتقل شده بود این موضوع را اشاره کرده است که صدمات زیادی به تلفن همراه وارد شده که احتمالا ً اول به تلفن همراه برخورد کرده و سپس به گوش فرد آسیب وارد گردیده است. اما متخصصین اعلام کرده اند که هیج ارتباطی بین تلفن صحبت کردن فرد و لحظه صاعقه وجود نداشته است.

اگر شما نگران هستید که در یک طوفان از تلفن همراه خود استفاده کنید اصلاً نگران اصابت صاعقه به خود نباشید این موضوعی بود که آقای جان جِنسیوس مدیر بخش هواشناسی اعلام کرد :

((مردم دچار اصابت صاعقه می شوند زیرا در یک زمان اشتباه در یک فضای اشتباهی قرار می گیرند. صاعقه هیچ ارتباطی با تلفن همراه ندارد.)) پس اینجوری به نظر می رسد که پران در زمان نامناسب در جای نامناسب قرار گرفته بوده است. می توان گفت که از بدشانسی این فرد بوده است که در زمان صحبت با تلفن همراه خود این مشکل برای او پیش آمده است.

در چین علائمی در بخشی از نقاط نصب شده است که هشدار می دهد که در زمان طوفان و رعد و برق با تلفن همراه خود صحبت نکنید اما این راهنمایی اشتباهی می تواند برای کاربران مناسب نباشد زیرا این هشدار برای یک موضوع کاملاً نامرتبط می باشد. اگر تلفن همراه شما ضد آب و یا دارای محافظ قوی امواج باشد قطعاً در زمان طوفان و رعد و برق خطرناک خواهد بود. تلفن های همراهی که دارای رتبه IPX5 یا بیشتر هستند در زمان طوفان و رعد و برق امن می باشند. بعضی از تلفن های همراه موتورولا در هوای بارانی دوام خواهد آورد.

خانم پران بعد از این حادثه به مرکز درمانی لایولا منتقل گردید و هم اکنون در بخش ICU نگهداری می شود.

در اخباری هم در این زمینه منتشر گردید به دفعات گفته شده است که شما می توانید از تلفن های همراه خود در روزهای بارانی و یا طوفانی استفاده کنند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها