دریافت الکترونیکی کارت سوخت از پست

0
1257

دیگر لازم نیست برای دریافت کارت سوخت هایتان به پست مراجعه کنید می توانید با مراجعه به وبسایت پست کارت سوخت های معطله در پست را دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، کارت های سوخت اکثر مراجعه کنندگان در مراکز پستی معطل شده و این روزها صف های طویل در مراکز پستی برای دریافت این کارت ها مشاهده می شود.

حالا شرکت ملی پست راهکار الکترونیکی برای برچیده شدن این صف ها در نظر گرفته و به شهروندان توصیه کرده که از طریق وبسایت پست کارت سوخت های خود را دریافت کنند.

در این رابطه، معاون فناوری شرکت ملی پست اعلام کرد: متقاضیانی که کارت سوخت آنها در باجه های معطله است از هم اکنون می توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی کارت خود را دریافت کنند.

طبق گفته سید میثم حسینی لر، در راستای ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان، گزینه ‌ی در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد شده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخ‌نامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند.

همچنین، معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست با اشاره به اینکه کارت های سوخت صرفاً یکبار جهت تحویل به در منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و یا تغییر محل سکونت به باجه‌های معطله برگشت داده می‌شود اضافه کرد: پیش از این فرد متقاضی کارت سوخت، با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری 24 رقمی، به بخش رهگیری در سایت شرکت ملی پست مراجعه و پس از آگاهی از محل نگهداری کارت خود در باجه‌های معطله پست اقدام به مراجعه حضوری و دریافت کارت خود می‌کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها