دریافت پیتزا در هوشمندانه ترین حالت ممکن

0
367
دریافت پیتزا در هوشمندانه ترین حالت ممکن|کالاسودا

دریافت پیتزا در هوشمندانه ترین حالت ممکن|کالاسوداکالاسودا_Car delivery pizza نوعی سیستم خودران اتوموبیل است که قرار است به زودی وظیفه تحویل پیتزاهای شما را بر عهده بگیرد .

به زودی سیستم تحویل پیتزای دومینو از طریق یک ماشین خودگردان به تحویل پیتزاهای سفارشی مشتریان می پردازند.

 دومینو و شرکت موتور فورد اعلام کردند که خودروهای خود رانندگی را به عنوان وسایل نقلیه پخش  پیتزا تست می کنند.

بنابراین از هفته های آینده  شرکتDominoبرای تعدادی از مشتریان که به شکل تصادفی انتخاب شده  اند پیتزای مدرن تحویل می دهد. پیتزاهایی که از طریق خودروهای خدران به سفارش دهنگان اعطا خواهد شد .

هدف از اجرای این طرح این است که بررسی شود آیا می توان نیاز برای نیروی انسانی حمل و تحویل پیتزا را کاهش داد یا خیر . موضوعی که تا حد زیادی به بازخورد مشتریان وابسته است . درواقع این بسیار مهم است که متشریان نسبت به این طرح جدید چه نوع واکنشی نشان دهند.

پاتریک دویله مدیر عامل شرکت Domino در بیانیه ای در این خصوص گفت ؛ “به عنوان کارشناسان تحویل، ما در حال مشاهده توسعه وسایل نقلیه خود ران هستیم . زیرا ما معتقدیم حمل و نقل در معرض تغییراتی اساسی و قابل توجه است

دریافت پیتزا در هوشمندانه ترین حالت ممکندر آزمایش Ann Arbor، مشتریان باید در ماشین پارک شده را باز کنند و پیتزا خود را از قسمت “Heatwave Compartment” خودرو دریافت کنند.

راسل وینر، رییس شرکت دولوین دومینو، در بیانیه ای گفت: واکنش مشتریان برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است . به عنوان مثال، مشتریان چگونه به خارج شدن غذا واکنش نشان می دهند؟ … همه تحقیقات ما در مورد تست هدف ما این است که روزی تحویل وسایل نقلیه خود را به یکپارچه ترین و البته دوستانه ترین حالت ممکن ارتقا دهیم .

فورد قصد دارد تا در سال 2021 تولید وسایل نقلیه خودران ویژه حمل غذا  را آغاز کند.پیش بینی می شود،  تست های زنجیره های رستوران مانند Domino باعث ایجاد فرصت هایی برای شرکت ها برای خرید وسایل نقلیه در جاده ها می شود، به خصوص

در حال حاضر رسم رایج این است که پیک‌های موتوری یا دوچرخه‌سوار سفارش پیتزای مشتریان را در خانه به آنها تحویل می‌دهند. در آینده‌ای نزدیک دیگر خبری از این پیک‌ها نخواهد بود و به جای آن باید پیتزا را از یک خودروی بدون راننده تحویل گرفت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها