در تاریک ترین نقاط، نورانی بمانید

0
387
در تاریک ترین نقاط، نورانی بمانید|کالاسودا

در تاریک ترین نقاط، نورانی بمانید|کالاسوداکالاسودا – با این لامپ قابل حمل چندکاره میتوانید حتی در تاریک ترین نقاط جنگل نیز سفره روی میزی روشن بچینید!

نورکافی و مناسب برای دیدن اجسام مهم است و این امر خصوصا در مناطق خارج شهر و مسافرت که لامپ وجود ندارد، یک ضرورت به حساب می اید. نور کافی در سفرها به شما کمک میکند که در مکانهای تاریک غذایتان را در ارامش خورده یا بتوانید به مطالعه بپردازید. لامپی قابل حمل به نام MESA اختراع شده است که میتواند ایده خوبی برای مناطق جنگلی و مسافرتهای شبانه باشد.

نور این لامپ قابل فوکوس بر روی جسم است و به چشم شما به صورت مستقیم نمی تابد. این لامپ فانوسی برای کمپ زدن، امور ظریف کاری و مسافرت و هرگونه وظیفه مانند  نوشتن تکالیف گزینه مناسبی به شمار می اید. این فانوس توسط راوی وارما  ساخته شده که اهل بروکلین است و از کودکی به دلیل کم نور بودن حیاط خانه شان به دنبال ایده ای برای روشن کردن نقاط تاریک بوده است. او در این باره میگوید: در طراحی این لامپ از فانوسهای گازسوز قدیمی الهام گرفته و برای مکانهای بیرونی مناسب بوده و مجهز به LED و باطری است. نور ان در همه جهات بوده و چشم اندازی زیبا ایجاد خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها