گوگل مپس، پاندورا و ویز را با دستیار صوتی سیری اجرا کنید

0
432
گوگل مپس، پاندورا و ویز را با دستیار صوتی سیری اجرا کنید

اکنون می توانید با استفاده از سیری تجربه بهتری در حین رانندگی داشته باشید. سیری در نسخه iOS 13 اکنون به امکانی مجهز شده است که  توسعه دهندگان شخص ثالث با کمک آن می توانند برنامه های خود را مجهز به سیری کنند. قبل از انتشار این نسخه از ios 13، استفاده از سیری برای یک اپلیکیشن غیر انحصاری نیاز به ایجاد میانبر سیری بود و البته گاهی اوقات این روش هم جواب نمی‌داد. اما حالا سیری از گوگل مپس و ویز و پاندورا هم پشتیبانی می‌کند.

تجربه بهتر رانندگی

اما در حال حاضر، کاربران iOS 13 سرانجام می توانند ویژگی های بومی Siri را باز کنند و این امر بسیاری از امکانات مفید را باز می کند. یکی از شرایطی که به گزینه های بدون دست بیشتری در هنگام رانندگیی نیاز دارید این است که وقتی رانندگی می کنید و باید چشم خود را روی جاده نگه دارید. امروزه چند سازنده برنامه به روزرسانی هایی را منتشر کرده اند که می توانند با استفاده از Siri ضمن رانندگی ، تجربه ای بسیار بهتر و ایمن تر داشته باشید.

به عنوان مثال، می توانید از سیری بخواهید برنامه دیگری به غیر از Apple Maps مسیریابی شما را به عهده بگیرد، اکنون می توانید از سیری بخواهید که از Google Maps و هم Waze  مسیر شما را جهت یابی کند. این ویژگی عالی به نظر می رسد ، اما در تست ها این موضوع فعلا آنقدر که باید یکپارچه نیست.

تجربه بهتر رانندگی

باگ های اولیه چه بود؟

برای تست هنگامی که از درخواست مکان کلی استفاده کردیم – “فروشگاه اپل” و “سیاتل” را امتحان کردیم . مثلا زمانی که سیری اپلیکیشن گوگل مپس را باز می‌کند شما باید همچنان گزینه استارت را لمس کنید. اما وقتی ما سعی کردم از سیری بخواهم که به ما چند آدرس با شماره متفاوت در Google Maps را راهنمایی کند ، اما آی فون تنها فقط اپل مپس را باز کرد.

به نظر می رسد ممکن است به اپلیکیشن یا سازندگان برنامه برای ایجاد پشتیبانی از سیری شخص ثالث نیاز داشته باشد. یک ایراد بزرگ که در حال حاضر وجود دارد اینکه باید نام اپلیکیشن مد نظرتان را همراه دستور صوتی بگویید. مثلا باید بگویید : «هی سیری، منو به کتابخانه مرکزی شهر از طریق ویز برسان». مطمئنا این ایراد هم به زودی برطرف خواهد شد.

ضمنا به زودی شما می‌توانید از سیری بخواهید موزیک‌هایتان را از طریق اسپاتیفای هم پخش کند. مطمئنا در آینده نزدیک سیری از اپیکیشن‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

باگ های اولیه چه بود؟

 

هماهنگی با پاندورا

با این حال ، آنچه عالی است درخواست سیری برای پخش موسیقی از پاندورا بود. از سیری نام هزاران هنرمند و آهنگ آنها را می توانید بپرسید  پاندورا هر بار بی عیب و نقص عمل می کند. و به زودی، شما ممکن است از Siri بخواهید تا اهنگ مورد نظر شما را در Spotify پخش کند ، زیرا برخی از کاربران در Reddit در حال اجرا در iOS 13 و یک بتا Spotify نیز گزارش داده اند که قادر به انجام این کار هستند. ما همچنین امیدواریم که برنامه های پادکست و کتاب صوتی نیز به زودی برای کار با سیری نیز به روز شوند.

هماهنگی با پاندورا

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها