دستیار صوتی گوگل سرعت تشخیص صدای باورنکردنی به همراه دارد

0
271
دستیار صوتی گوگل سرعت تشخیص صدای باورنکردنی به همراه دارد

در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل اتفاقات بسیار جالبی رخ داد که در روزهای گذشته به بررسی و معرفی آن ها پرداخته شد، این ویژگی های شرایط بسیار خوبی را برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی ایجاد کردند با این وجود پیشرفت های گوگل در بخش داپلکس و دستیار صوتی شگفت انگیز است.

گوگل داپلکس

یک سال ازمعرفی گوگل داپلکس می گذرد. این سرویس پیشرفت خوبی را به دست آورده و شما می توانید از آن برای رزرو آنلاین استفاده کنید. با استفاده از این سرویس قابلیت اجاره خودرو وجود دارد و این سرویس مطابق سلیقه شما به اجاره خودرو می پردازند و شما می توانید آن را شخصی سازی کنید.

تشخیص صدای دستیار صوتی گوگل

اوج شگفتی مراسم توسعه دهندگان گوگل را باید این بخش دانست. این موضوع توسط ساندار پیچای مدیر اجرایی گوگل بیان شد. تشخیص صدای گوگل از حجمی در حدود 100 گیگابایت به 0.5 گیگابایت رسیده است. این موضوع را باید شگفتی گوگل دانست زیر سرعت تشخیص صدای گوگل را به طور جالب توجهی افزایش می دهد. این موضوع را می توان مهم ترین ارتقای برنامه های گوگل دانست. که سرعت بسیار بالایی را برای پاسخگویی دستیار صوتی گوگل سرعت فراهم می کند.تشخیص صدای دستیار صوتی گوگل

گوگل این موضوع را علاوه بر شرح دادن روی صحنه آزمایش کرد و تمام دستورات با سرعت بسیار بالایی توانست پاسخ داده شود و توانست از پس تمام وظایف خود مانند سوییچ شدن میان نرم افزار ها، اجرای عملیات ها و .. به خوبی بر آید. این دستیار صوتی به حدی هوشمند است که می تواند محتویات ایمیل ها را نیز تشخیص دهد.

زمان دریافت این به روز رسانی دستیار صوتی گوگل مشخص نیست و بر اساس ادعای گوگل در اواخر سال جاری روی گوشی های هوشمند گوگل قرار می گیرد و باید دید این قابلیت در اختیار کدام گوشی های گوگل قرار می گیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها