دعوتنامه های ۵۰ هزارتایی HP  در راهند

0
476

دعوتنامه های 50 هزارتایی HP  در راهند|کالاسوداکالاسودا_شرکت HP  یک دعوتنامه یا به عبارتی دقیق تر بیانیه صادر کرده و از ۵۰ هزار کاربر لپ تاپ های خود درخواست کرده برای تعویض باتری به نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کنند.

مدتی پیش بود که بین خبرهای کالاسودا به این موضوع پرداختیم که شرکت HP  صادقانه اعلام کرده که بیش از ۵۰ هزار باتری لپ تاپ های این شرکت مشکل دارند، اکنون به نظر می رسد  HP  تصمیم گرفته برای جبران این مشکل دست به یک حرکت جدی تر بزند .

درواقع این شرکت ضمن عذرخواهی از مشتریان قدیمی خود ، از آن ها در خواست کرده تا  بیش از ۵۰  هزار باتری نوت بوک و لپ تاپ ها  تولیدی این شرکت را به منظور تعویض رایگان تحویل دهند.اما شاید برای شما سوال باشد این سری نوت بوک ها چه مشخصاتی دارند ؟ برای آن که گیج و گمراه نشوید باید بگوییم ؛ نوت بوک های یادشده از سری پروبوک ، x360 310 G2، HP Envy m6، HP Pavilion x360، HP 11، HP ZBook (17 G3, 17 G4, and Studio G3) Mobile Workstations هستند.

این شرکت می گوید تا کنون ، بالغ بر ۸ گزارش دریافت کرده که نشان می دهند باتری های مذکور بیش از حد داغ می شوند یا حتی در معرض خطر ذوب شدن قرار می گیرند.کاربرانی که این باتری ها را به طور مستقل از آمازون، بست بای یا اچ پی خریداری کرده اند نیز باید هر چه سریعتر برای تعویضان اقدام کنند. این باتری ها علاوه بر آمریکا در کشور کانادا هم به فروش رفته اند. تعداد باتری های فروخته شده در کانادا محدود و تنها ۲۶۰۰ مورد است.

بر اساس گزارش ها ، مجموع خسارت های وارد شده از این طریق ۴۵۰۰ دلار است. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه یا دریافت پاسخ به سوالات خود می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند :

 https://batteryprogram687.ext.hp.com/en-US/Home/FAQs