دوربین آیفون ایکس آر؛ ضعیف تر از پی 20 و قدرتمندتر از اس 9 پلاس

0
1861
دوربین آیفون ایکس آر؛ ضعیف تر از پی 20 و قدرتمندتر از اس 9 پلاس

دوربین آیفون ایکس آر در وب سایت DxOmark امتیاز 101 را کسب کرد. با توجه به امتیاز به دست آمده، این گوشی هوشمند علاوه بر قرار گرفتن در میان گوشی های با امتیاز بالای 100، به عنوان برترین گوشی موبایل با یک لنز دوربین لقب گرفته است، البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که هنوز خبری از بررسی گوشی های پیکسل 3 در این وب سایت منتشر نشده است.

پرچمداران گوشی های آیفون مدتی پیش روانه بازار فروش شدند و در این مدت آیفون ایکس اس مکس و ایکس اس موفقیت های جالب توجهی به خصوص در بخش پردازنده به دست آوردند. در بخش دوربین عکاسی نیز با جود اینکه پرچمداران این برند نتوانستند رتبه اول را کسب کنند، امتیازهای خوبی به دست آوردند. حال اخباری منتشر شده است که نشان می دهد دوربین آیفون ایکس آر نیز امتیاز بالای 100 را دریافت کرده که خبری خوشحال کننده برای کاربران این محصول خواهد بود.

دوربین آیفون ایکس آر در بخش بررسی جزییات و عمق تصویر شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند اما به دلیل نبود لنز تله فوتو، قابلیت هایی مانند زوم را به خوبی در اختیار کاربران قرار نمی دهد. این گوشی هوشمند در بخش دوربین عکاسی امتیاز 103 و در بخش فیلمبرداری نیز امتیاز 96 را به دست آورده است. البته برخی مشکلات مربوط به دوربین آیفون ایکس آر به زودی به صورت نرم افزاری برطرف می شود و می توان شرایط بهتری را برای این گوشی هوشمند خوش ساخت در نظر گرفت.دوربین آیفون ایکس آر با چه مشخصاتی روانه بازار فروش شده است؟

دوربین آیفون ایکس آر با چه مشخصاتی روانه بازار فروش شده است؟

آیفون ایکس آر از یک لنز 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک لنز 7 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می برد. لنز اصلی این گوشی هوشمند دارای گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 است. این گوشی هوشمند قابلیت فیلمبرداری 4K را در اختیار کاربران قرار می دهد و در بخش دوربین سلفی نیز فیلمبرداری فول اچ دی شرایط خوبی را برای کاربران مهیا می کند. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 850 یورو به فروش می رسد.

دوربین آیفون ایکس آر چه امتیازی را در مقایسه با گوشی های دیگر کسب کرده است؟

در حال حاضر با توجه به گوشی های بررسی شده در وب سایت DxOmark، گوشی هوشمند پی 20 پرو هوآوی در صدر گوشی های هوشمند قرار گرفته و رتبه دوم نیز در اختیار آیفون ایکس اس مکس است. رتبه سوم این جدول هیجان انگیز نیز در اختیار پرچمداران اچ تی سی، سامسونگ و شیائومی قرار دارد که امتیاز 103 را کسب کرده اند.

همانطور که بیان شد، در بررسی های انجام شده دوربین آیفون ایکس آر برترین دوربین در میان گوشی هایی است که با یک لنز دوربین روانه بازار فروش شده اند اما باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که پرچمدار سونی با یک لنز دوربین 40 مگا پیکسلی در این رده بندی مورد بررسی قرار نگرفته است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها