دوربین امنیتی جدید Xiaomi مجهز به هوش مصنوعی و ارسال نوتیفیکیشن!

0
438
دوربین امنیتی جدید Xiaomi مجهز به هوش مصنوعی و ارسال نوتیفیکیشن!

برای افرادی که با این برند ناآشنا هستند، باید گفت که شیائومی علاوه بر تولید گوشی، محصولات دیگری هم دارد که با ارائه ویژگی های جدید مدام در حال به روز رسانی آنهاست. شیائومی میزان قابل توجهی محصولات خانه های هوشمند مانند سیستم های روشنایی هوشمند و حتی دوربین های امنیتی تولید می کند که یکی از انواع جدید آنها دوربین Yi home Camera 3 است.

ارسال نوتیفیکیشن با هوش مصنوعی

چیزی که این دوربین را از محصولات مشابه پیشین خود جدا می کند، هوش مصنوعی جای گرفته در این مدل و امکان ارسال نوتیفیکیشن است. ایده پشت این کار یعنی ارسال نوتیفیکیشن در دیگر محصولات خانه های هوشمند این برند نیز پیش از این جای گرفته است. در واقع ایده این بوده است که کاربر از تمام چیزهایی که مهم است آگاه باشد و از موردهای آزار دهنده و مزاحمت باخبر شود. برای مثال هنگامی که ایمیلی به عنوان اسپم شناخته می شود به کاربر اطلاع داده شود. این دوربین امنیتی جدید xiaomi هم با کمک هوش مصنوعی که در خود دارد، در مواردی که مشکوک باشد به کاربر نوتیفیکیشن ارسال میکند تا دوربین را چک کند. پیش از این دوربین در همه موارد برای کاربر نوتیفیکیشن ارسال می کرد و این موضوع موجب آزار او را فراهم می آورد. اکنون با کمک هوش مصنوعی این مشکل برطرف شده است.دوربین امنیتی جدید Xiaomi

ذخیره ویدئو در فضای ابری

عملکرد دوربین امنیتی Yi camera 3 تا حدودی مانند مدل های پیشین خود است و از آن از نمای داخل یا بیرون خانه برای شما تصویربرداری و ضبط می کند. در این مدل قادر به ضبط تصویر با کیفیت 1080 فول اچ دی هستید، ضمن اینکه این ویدئو می تواند در فضای ابری هم ذخیره شود که باید برایش هزینه جدا ترتیب دهید. اما هنگام خرید این دوربین، یک اشتراک آزمایشی 6 ماهه سرویس ابری نیز به شما ارائه می شود. موردی که برای به اشتراک گذاری این تصاویر می تواند مهم باشد. خصوصا در مکان هایی مانند بانک ها و … می تواند به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

تشخیص صدا و اشیا

این دوربین قادر به تشخیص اشیا و صدا هم هست. اما همانطور که پیش تر بیان شد، با اعلان های دقیق به روز رسانی شده و هشدارهای جعلی و غلط را به کاربر خود ارسال نمی کند. قیمت این دوربین امنیتی 40 دلار است و از آن می توان به طور بالقوه برای ردیابی حرکت افراد، شی ای خاص، صدا، حرکت حیوانات و… استفاده کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها