بررسی یک محصول: دوربین امنیتی Arlo Ultra با کیفیت تصاویر 4K

0
511
بررسی یک محصول: دوربین امنیتی Arlo Ultra با کیفیت تصاویر 4K

امروز به بررسی یک دوربین امنیتی خواهیم پرداخت، دوربین امنیتی Arlo Ultra دوربینی که می‌تواند تصاویری با رزولوشن و کیفیت بسیار بالای 4K HDR ضبط کند و دارای یک چراغ نور افکن داخلی است تا در شب تصاویر روشن ‌تر و واضح ‌تری ثبت شوند.

نحوه اتصال

برای اتصال این محصول تنها کافی است هنگامی که ایستگاه پایه را به روتر خود از طریق کابل اترنت وصل کردید، آن را روشن کنید، فقط دستورالعمل ها را در برنامه همراه این محصول برای تکمیل کار دنبال کنید و آن را باز کنید. کار ایستگاه پایه بیشتر از بلند کردن، این است که به طور خودکار اتصال به دوربین را انجام دهد. تنها کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که باتری را درون دوربین قرار دهید و دوربین و ایستگاه پایه را متصل کنید.

قابلیت دید در شب

دوربین ضد سرقت Arlo Ultra نیازی به نورافکن ندارد و قابلیت دید در شب آن با زاویه ۱۸۰ درجه‌ای می‌ تواند واضح‌ ترین و با کیفیت ‌ترین تصاویر را شکار کند. شرکت نت‌گیر در حالی دوربین امنیتی Arlo Ultra را با دقت تصویر 4K روانه بازار می‌ کند که هنوز دوربین‌ های امنیتی K۴ در سال ۲۰۱۸ رواج نیافته‌ اند و به جریان اصلی بازار تبدیل نشده بودند.

باتری های قدرتمند

باتری دوربین های آرلو می توانند هر 3 – 6 ماه شارژ شوند و در عرض 3-4 ساعت به طور کامل شارژ می شوند. آرلو اولترا دوربین انعطاف پذیری است که می تواند به راحتی داخل و خارج شود و نیاز به یک آداپتور برق دارد که نصب آن برای هر مشتری متفاوت است. خوشبختانه، Arlo با یک پایه مغناطیسی و یکی دیگر از پایه های متحرک و سخت افزاری برای اتصال آنها به دیوارها، حصار ها، درختان و هر کجا که می خواهید، همراه است. قبل از نصب دوربین خود مطمئن شوید که کیفیت اتصال Wi-Fi شما ویژگی های لازم برای نمایش استریمی با کیفیت 4K را داشته باشد، دو دوربین Ultra نیاز به حداقل سرعت آپلود بین 2 تا 4 Mbps در ثانیه دارند.دوربین امنیتی Arlo Ultra دوربینی که می‌تواند تصاویری با رزولوشن و کیفیت بسیار بالای 4K HDR ضبط کند

نقایص این دوربین امنیتی

با این وجود برخی از مسائل مربوط به هشدارهای سفارشی دوربین را شاهد بودیم. تشخیص شخصیت بسیار خوب بود، اما تشخیص وسیله نقلیه و بسته مشکل ساز بود. به طوری که ماشین خود را به سمت بالا و پایین در میدان دید دوربین حرکت دادیم و به طور منظم هشدار “حرکت” را مشاهده کردیم. تشخیص بسته هرگز به درستی کار نکرد، همچنین قرار است هشدار سفارشی زمانی که یک حیوان را می بیند، ارسال کند، اما حیوان خانگی را برای آزمایش این ویژگی در اختیار نداشتیم. در کل شرکت می گوید که این حالت بتا است و آن را بهبود خواهد بخشید. Arlo Ultra

مزیت ها:

یکی از دوربین های فوق العاده در میان دوربین های امنیتی داخلی / خارجی اخیر Arlo با استریم کیفیت 4K، زوم خودکار و ردیابی و میدان دید وسیع 180 درجه و بهبودهای بیشتر. این محصول با Alexa و Google Assistant کار می کند و قادر به شناسایی اشخاص، بسته ها، وسیله نقلیه و ی حیوانات است.آرلو به مشتریان همیشکی خود یک اشتراک رایگان یک ساله به سرویس هوشمند Arlo می دهد.

معایب:

قیمت گران و هزینه 600 دلاری برای یک بسته دو دوربینه. رزولوشن 4K  آن پهنای باند بسیار زیادی را از شما می گیرد و اگر ارتباط شما ضعیف باشد ممکن است با تنظیمات Wi-Fi فعلی شما سازگار نباشد. ذخیره سازی روی فضای ابری رایگان هفت روزه  است و این دوربین به جز مشتریان همیشگی این خدمت را برای همه به صورت رایگان ارائه نمی دهد.

در نگاه کلی این یک دوربین فوق العاده با ویژگی های پیشرفته و عملکرد یکپارچه تاثیرگذار است، اما قیمت بالا آن به کار افرادی با هر بودجه ای نمی آید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها