دوربین های جدید شرکت Nikon با لنزهای فوق العاده

0
846

کالاسودا_اگر شما دوربینی با لنز تلسکوپ داشتید چیکار می کردید؟ قطعاً دوربین جدید شرکت Nikon به نام P1000 می تواند شما رو شگفت زده کند. این دوربین با لنزی که قادر به قدرت زوم تا ۱۲۵ برابر می باشد توانسته نگاه خیلی از علاقه مندان رو به خود جلب کند. این دوربین احتمالا در ماه سپتامبر به بازار عرضه می شود و قیمت احتمالی اون ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.این دوربین دارای لنز ۳۰۰۰mm می باشد.

شما با این دوربین می توانید از یک استادیوم پر از جمعیت با جزئیات عکس برداری کنید یا عکس های زیبایی با کیفیت فوق العاده از ماه بگیرید.قابلیت Macro Mode این دوربین این امکان رو در اختیار کاربر قرار می دهد که حتی از فاصله ۰.۴ اینچی هم عکس برداری کند. حالت Snap Back  هم می تواند به طور موقت زوم عکس رو بازگرداند تا شما عکس برداری بهتر و سریع تری داشته باشید.

لنزهای بزرگ رو خیلی سخت تر می توان در حالت ثابت نگه داشت به همین خاطر شرکت Nikon سنسوری در داخل این دوربین قرار داده است تا بتواند از شدت این تکان ها بکاهد.وزن این لنزها معمولا ۲ کیلوگرم می باشد و توصیه می شود که از یک سه پایه برای عکس برداری های طولانی استفاده شود.

این دوربین همچنین امکان تصویربرداری با کیفیت ۴K رو هم در اختیار دارد و زمان فیلم برداری با این کیفیت معمولاً ۲۹ دقیقه می باشد. در داخل این دوربین دارای یک میکروفون کوچک برای کیفیت بهتر در صدا می باشد که این موضوع در دوربین ها معمول نیست و کاملا منحصر بفرد است.

پردازشگر این دوربین هم قابلیت این رو در اختیار دارد که با قدرت ۷ فریم در ثانیه تصاویر رو ثبت کند که در نوع خود بی نظیر می باشد.

جدا از سنسورهای تعبیه شده برای این دوربین، ویژگی های جذابی هم به اون اضافه شده است. عکس برداری با کیفیت RAW ، حالت manual و حالت متمرکز و حالت زمان بندی در این دوربین اضافه شده است. سرعت شاتر این دوربین هم ۱/۴۰۰۰ می باشد. تعدادی هم حالت های اتوماتیک دوباره در این دوربین تعبیه شده است و کاربران راحت تر می توانند از این دوربین استفاده کنند.

از دیگر امکانات این دوربین Wi-Fi ، Bluetooth می باشد.

شرکت Nikon هدف گذاری جالبی هم برای دوربین داشته است، این دوربین می تواند عکس هایی رو برای شما ثبت کند که قطعا عکس برداری با چنین کیفیتی رو نمی توان با تلفن های همراه یا دوربین های پیشرفته رو انجام داد. زوم با کیفیت ۱۲۵x بیشتری مقداری است که تا به حال برای دوربین های عکس برداری طراحی شده است و به همین خاطر پیدا کردن لنز DSLR با قدرت ۱۰۰۰mm قطعا سخت خواهد بود.

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد این دوربین توضیح دهیم، یکی از بهترین ها در زمینه فیلم برداری و عکس برداری می باشد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها