دولت ترامپ خودروهای خودران را محدود کرد

0
487
دولت ترامپ خودروهای خودران را محدود کرد|کالاسودا

دولت ترامپ خودروهای خودران را محدود کرد|کالاسوداکالاسودا_دولت ترامپ در نظر دارد اختیارات رانند گان خودروهای خودران را به شدت کاهش دهد  تصمیمی که می تواند تابعی از کاهش اختیارات قانونی در حوزه حمل و نقل کشور باشد و

درست یک سال پیش بود که وزارت حمل و نقل ایالات متحده  دستورالعمل های خود را برای ماشین های خود ران اعلام کرد،اکنون پس از گذشت ماه ها ازآن تاریخ ؛ بررسی شود که چگونه فناوری در جاده های کشورها تاثیر می گذارد.

نکته جالبی که در مورد این قوانین مطرح می شود، در خصوص، تفاوت های ساختاری آشکار دو تصمیمی است که از سوی مقامات دولت پیشین و فعلی در خصوص خودروهای خودران مطرح بود .

درواقع نگاهی به مجوزها و آمارها نشان می دهد دولت اوباما در مقایسه با دولت فعلی اسان گیری هایی اشکار داشته است .

جدیدترین دستورالعمل های دولت ترامپ که  به منظور ترویج  انواع تکنولوژی در جاده ها رواج داده شده نمونه ای نقض از برنامه هایی است که بیش از آن که به شهروندان عادی مجوز خودروهای خودران را اعطا کند، بر اعطای مجوز به  شرکت ها و شهرداری ها تمرکز کرده تا آزادی بیشتری داشته باشند. موضوعی که به اعتقاد بسیاری از افراد به مثابه  یک رویکرد ساختاری در سطح ملی توسعه یافتگی است.

گزارش های وزارت حمل و نقل درمورد نتایج تحقیقات هیئت ملی ترافیک ناشی از یک تصادف مرگبار در سال 2016 که شامل سیستم 2 سطح تسلا بود، نشان میدهد اعطای مجوز برای استفاده شخصی از خودروهای خودران به بررسی هایی جدی تر نیاز دارد.

کنگره ایالات متحده نیز بر طرحی تمرکز دارد که احتمالا با هدف ارتقای سطح امنیت جاده ها طراحی شده است . چرا که به اعتقاد آنان امنیت سرنشینان خودرو در اولیت قرار دارد .

با این حال، اکثر گروه هایی که در خش ساخت خودروهای خودران (به شکل فنی )فعالیت می کنند، نسبت به این موضعات واکنش منفی نشان داده اند . درواقع برخی از فعالان این عرصه معتقدند تمرکز بر موضوع خودروهای خودران در سطح کلان بدون توسعه ابزارهای آزمون و خطای شهری عملا ناممکن است ..

داگ دیویس از گروه خودروسازی اینتل در بیانیه ای گفت: خلق یک  چارچوب سیاستی که امنیت، نوآوری و رهبری در حوزه خودروهای خودران را به  ایالات متحده تقدیم کند کمک خواهد  کرد مسیر ما به بهترین شکل ممکن انجام شود اما ما از دولت انتظار داریم از فعالیت های ما حمایت های لازم را به عمل آورد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها