دیزنی پلاس در مارس 2020 به کشورهای بیشتری گسترش می یابد

0
575

در حالی که سرویس های پخش جالبی در دنیا وجود دارد، مشکل این است که بسیاری از آنها در دسترس نیستند و این می تواند برای شبکه ها محدودیت به حساب آید. به گزارش کالاسودا و به نقل از اوبرگیزمو، به تازگی خبر رسیده است که دیزنی پلاس در مارس 2020 به کشورهای بیشتری گسترش می یابد.

دسترس نبودن، محدودیت سرویس های پخش بزرگ

به عنوان مثال سرویس Hulu ، هنوز هم در بسیاری از نقاط جهان در دسترس نیست ، و برخی از کاربران را ناامید کرده است و انها را به منظور تماشای نمایش های خاص به سمت راه های غیرمجاز سوق داده است. با این حال ، به نظر می رسد دیزنی در تلاش است تا از وقوع این امر جلوگیری کند.

دیزنی پلاس از دوازدهم نوامبر به طور رسمی شروع به کار می کند ، جایی که در ابتدا در ایالات متحده ، کانادا ، هلند ، استرالیا و نیوزلند در دسترس خواهد بود ، اما چه موقع به بازارهای دیگر خواهد رسید؟ خبر خوب این است که اگر در انگلستان و اروپا زندگی کنید ، فقط چند ماه دیگر باید صبر کنید.

دیزنی پلاس در اروپا

دیزنی اعلام کرده است که از تاریخ 31 مارس 2020 ، دیزنی پلاس در انگلستان ، فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا ، آلمان و ایرلند نیز در دسترس خواهد بود. با این حال ، دیزنی هشدار می دهد که از نظر در دسترس بودن فیلم و سریال و برنامه ها، این موضوع از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت خواهد بود ، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که همان فهرست موجود در ایالات متحده را در کشورهای دیگر داشته باشد.

معلوم نیست چه موقع قرار است دیزنی پلاس سرانجام در سراسر جهان عرضه شود ، اما تا زمانی که دیزنی اعلام کند ، سایر مردم دنیا باید صبر کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها