مخاطبین اولیه شبکه اختصاصی دیسنی یعنی دیسنی پلاس چه کسانی هستند؟

0
316
دیسنی پلاس

انتظار می رود که شبکه استریم جدید و اختصاصی دیسنی به نام دیسنی پلاس یا Disney + اواخر سال جاری میلادی رونمایی شود و مطمئن هستیم که کاربران زیادی خواستار مشترک شدن در این سرویس هستند.

با این حال سوالاتی از این قبیل پیش می آید که این سرویس چه زمانی رونمایی خواهد شد و ابتدا برای مردم کدام کشور در دسترس قرار خواهد گرفت؟ نمی خواهیم شما را ناامید کنیم اگر فکر می کنید که این سرویس در سراسر دنیا به صورت همزمان در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت، اما طی گمانه زنی ها احتمالا این سرویس ابتدا برای کاربران کشور آمریکا در دسترس قرار گیرد.

دیسنی در طول یک برنامه وبکست در مورد برنامه های خود برای دیسنی پلاس صحبت کرد و هدف خود را رونمایی زودهنگام آن در تمام کشورها عنوان کرد. اما متاسفانه این بدان معناست که ابتدا برای کاربران افرادی که در آمریکا زندگی می کنند عرضه خواهد شد و سپس در ادامه به دیگر کشورها نیز گسترش خواهد یافت. دیسنی یک جدول زمانی خاص برای رویداد رونمایی و عرضه این سرویس ارائه نمی دهد، اما امیدواریم که زمان رونمایی آن زیاد طولانی نباشد.

مزیت دیسنی پلاس در مقایسه با رقبا چیست؟

تا زمانی که دیسنی پلاس پا به عرصه وجود بگذارد، سرویس های استریم دیگر مانند نتفلیکس در حال پیشتازی هستند و دایرکتوری گسترده ای از فیلم ها، مستندها و سریال های جذاب خارجی در آنها دیده می شود. دیسنی در مقایسه با پلتفرم های دیگر پخش استریم مزیتی در ارائه خدماتی دارد که دارای حق امتیاز خود هستند. دیسنی علاوه بر راه اندازی سرویس استریم خود، قصد دارد که سهام اکثریت را در Hulu  بگیرد و به سهامدار اصلی این سرویس استریم تبدیل شود. همچنین برنامه های دیسنی هنگام رونمایی دیگر سرویس های استریم مانند نتفلیکس را تحت تاثیر قرار داده است و دیگر نمی تواننداین برنامه های دیسنی را در لیست پخش خود داشته باشند. چرا که دیسنی شبکه ای اختصاصی برای آنها خواهد داشت. به همین دلیل نتفلیکس پخش تعدادی از نمایش های مارول اصلی خود را با دیسنی کنسل کرده است.

باید دید دیسنی چه برنامه هایی برای ربودن کاربران این شبکه ها ترتیب داده است تا آنها را مجذوب برنامه های خود کند. پیش تر بیان کردیم که دیسنی پلاس با فرانشیز های مختلفی از جمله نمایش های مارول و همچنین سریال های جنگ ستارگان و دیگر حق امتیازهایی که دارد، برنامه های خود را روی آنتن خواهد برد.

دیسنی پلاس

انتظار چه محتوایی را در هنگام عرضه داشته باشیم؟

 طبق آنچه که در وب سایت دیسنی بیان داده شده است، انتظار می رود که برنامه های مختلفی از پیکسار و مستندهای شبکه نشنال جغرافی را نیز در این استریم شاهد باشیم. همچنین این کمپانی در حال ساخت چندین سریال از جمله سریال )Star Warsجنگ ستارگان) به‌ همراه سریال انیمیشنی کمپانی هیولاها، فیلم High  School Musical (دبیرستان موزیکال) و یک سریال بدون عنوان و نام براساس کامیک ‌های مارول است. با این حال به نظر می رسد که در هنگام راه اندازی این سرویس، دیزنی می خواهد تعدادی محتوای غیردیزنی را پخش کند تا کم کم به مشترکین و تعداد مخاطب موردنیاز برسد. شاید سپس برنامه های اصلی خود که برند دیزنی هستند را برای مخاطبین ارائه کند.

زمان رونمایی و مخاطبین اولیه

دیزنی زمان دقیق رونمایی از این سرویس رافعلا به طور رسمی بیان نکرده است و تنها می دانیم که این سرویس در اواخر سال 2019 و شاید نزدیک به بازه کریسمس با برنامه های مهیج رونمایی خواهد شد و همانطور که در خبرهای جدید ذکر شده است، این برنامه ها در مرحله اول راه اندازی این شبکه در دسترس کاربران آمریکایی خواهد بود و به تدریج برای مردم دیگر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها