یوتیوب راههای درآمدزایی سازندگان ویدئو را افزایش می دهد

0
154
یوتیوب راههای درآمدزایی سازندگان ویدئو را افزایش می دهد

یوتیوب راه های بیشتری را برای درآمدزایی سازندگان ویدئو برای کسب درآمد بیشتر ارائه خواهد داد، زیرا این شرکت و کاربران به دنبال کاهش وابستگی به تبلیغات گاها غیر مجاز هستند.

راههای درآمدزایی یوتیوب

ویژگی های جدید شامل گزینه های اشتراک بیشتر، شرکای تجاری اضافی و روش های اضافی برای ارائه استریم های لایو  برای تولیدکنندگان ویدئو است. مدیر ارشد محصول نیل موهان در مورد ویژگی های مستقیم کسب درآمد می گوید این درآمد زایی با ایجاد هزاران کانال شروع خواهد شد.

راههای درآمدزایی یوتیوب

قابلیت سوپر چت یوتیوب

به طور خاص، قابلیت سوپر چت یوتیوب، سرویسی است که به کاربران و تماشاگران اجازه می دهد تا کامنت های پین شده را در استریم های لایو مشاهده کنند. از زمان عرضه این ویژگی در سال 2017، تبدیل به یکی از منابع درآمد سازندگان ویدئو شده است. یوتیوب در یک اعلانیه در این مورد اعلام کرد که تا کنون بیش از 90 هزار کانال از ویژگی سوپر چت استفاده می کنند و برخی از استریم ها دقیقه 400 دلار در می آورند. موهان می گوید: برای بیش از 20 هزار کانال در یوتیوب، سوپر چت تبدیل به ابزار اصلی تولید درآمد شده است.

ویژگی سوپر استیکر

در حال حاضر یوتیوب با شرکای تجاری مانند rowdmade, DFTBA, Fanjoy, Represent و Rooster Teeth در خصوص راههای درآمدزایی یوتیوب همکاری می کند. یوتیوب نیز یک ویژگی چت جدید به نام Super Stickers را اضافه کرده است که طرفداران می توانند در جریان رویدادهای زنده رونمایی ها برای نشان دادن قدردانی از سازندگان مورد علاقه خود باشند. هنگام خرید، یک استیکر متحرک بزرگ در چت را برای آنها ارسال کنند.

ویژگی سوپر استیکر

سهیم شدن در کسب درآمد

در طول چند سال گذشته یوتیوب روش هایی را گسترش داده است تا تولیدکنندگان فایل های ویدئویی به طور مستقیم از بینندگان خود کسب درآمد داشته باشند. در سال گذشته VidCon فرصت های تجاری و عضویت خود را به نمایش گذاشته و اجازه می دهد برخی از کانال ها محصول خود را از این طریق به فروش برسانند. ویژگی هایی مانند این می تواند به یوتیوب اجازه دهد که رقابت بیشتری در این خصوص با پلتفرم هایی مانند Twitch و Patreon داشته باشد. یوتیوب نیز در بخشی از این کسب درآمد سهیم خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها