راه اندازی آزمایشگاه فین تک در ایران

0
126

فین تک در ایران از این پس در یک آزمایشگاه، آزمایش می شود.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، فین تک یا همان تکنولوژی پرداخت، از این پس در محیطی در دانشگاه امیرکبیر با نام آزمایشگاه فین تک بررسی می شود.

طبق اعلام دانشگاه امیر کبیر، این آزمایشگاه با هدف ارائه خدماتی از جمله فضای استقرار، آموزش و زیرساخت‌های نوین مبتنی بر فناوری‌های مالی به دانشجویان راه اندازی شده است.

تمرکز این آزمایشگاه بر حوزه‌های فین‌تک، بلاک‌چین، هوش تجاری، سرویس‌های تجزیه و تحلیل، هوش مصنوعی و سرویس‌های ابری خواهد بود.

شرکت تاسیس کننده آزمایشگاه فین تک در دانشگاه امیر کبیر از این پس در حوزه های اعتبارسنجی، رگولاتوری، وام‌دهی، تامین مالی جمعی، پردازش اطلاعات بازار سرمایه و معاملات الگوریتمی، مباحث مرتبط با بلاک‌چین به‌ویژه در بخش رمزارزها، دسته‌بندی کاربران و شناخت مشتری در بخش احراز هویت به سرمایه گذاری خواهد پرداخت.

هم اکنون ۳ تیم جذب شده که در حوزه AI و BI در این آزمایشگاه مشغول هستند و تیم‌های جدید هم می‌توانند در این آزمایشگاه مشغول به کار شوند و در این باره نیاز است که درخواست خود را ارسال کنند؛ البته یک شرط برای تیم های جدید به منظور جذب شدن در این آزمایشگاه وجود دارد به این طریق که حداقل یک نفر از اعضا باید عضو دانشکده امیر کبیر باشد.

تیم‌های فعال در آزمایشگاه فین تک در دانشگاه امیرکبیر باید دوره شتابدهی را پشت سر بگذارند و پس از موفقیت و گذراندن دوره آزمایشی به صورت جدی وارد بازار کسب و کار خواهند شد. دانشجویان و تیم‌های علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت فینووا و تکمیل و ارسال فرم درخواست استقرار در آزمایشگاه، از خدمات فینووا در این بخش بهره‌مند شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها