چطور خواب خود را با فیت بیت ردیابی کنیم؟

0
140
چطور خواب خود را با فیت بیت ردیابی کنیم؟

خواب خوب شبانه یکی از الزامات مورد نیاز بدن هر انسانی است، بدن ما به طور متوسط حداقل به 6 ساعت خواب نیاز دارد تا فرصتی برای تجدید قوا در روز بعد داشته باشد.

اما خواب طولانی همیشه به معنای بهتر خوابیدن نیست. به لطف فناوری های فیت بیت، گزینه هایی برای ردیابی خواب بهینه وجود دارد که در این مقاله در خصوص آن صحبت خواهیم کرد.

خوشبختانه ردیابی الگوهای خواب با فیت بیت بسیار ساده است و اگر این دستگاه را دارید با کمک شتاب سنج و ژیروسکوپ آن می توانید خواب را ردیابی کنید، چرا که هر جنبشی را تشخیص داده و ویژگی مفیدی محسوب می شود.

سه زمان تقسیم بندی شده

سه زمان تقسیم بندی شده

اطلاعات ارائه شده به این شکل تقسیم می شود: زمان بیدار، زمان بی قرار و دوره خواب. اولین مورد خودآزاری محسوب می شود، در حالی که دو دوره دیگر با ضربان های قلب و غیره فعال می شود، و به دنبال آن ریتم طبیعی روزانه بدن به عنوان اولین استراحت آماده می شود.

با این حال هیچ کدام از این دستگاه ها به اندازه ابزارهای پزشکی دقیق عمل نمی کنند. اگر می خواهید نتایج دقیق تری داشته باشید باید گزینه Sensitive را فعال کنید. هرچند که این کار ممکن است میزان تخلیه باتری را سریع تر کند، اما می توانید آن را انجام دهید.

نحوه تنظیم ردیابی خواب با فیت بیت

نحوه تنظیم ردیابی خواب با فیت بیت

  • برای فعال کردن آن کاربران اندروید باید برای اولین بار به سایت com رفته و در آنجا گزینه منوی تنظیمات را پیدا کنند. برای دیگر اپلیکیشن ها مانند windows 10 و iOS باید به منوی setting بروید.
  • بر اساس داده هایی که می دهید، برنامه فیت بیت توصیه های شخصی به شما می دهد و اطلاعات بیشتر در مورد خواب شما را ثبت می کند. توصیه ها شامل عدم استفاده از گوشی و میزان نور آبی ساطع شده از آن قبل از خواب و دیگر موارد است.
  • به قسمت Sleep Goals بروید و لیست خواب خود را مشاهده کنید. می توانید اقدامات بیشتری را روی بخش و تنظیمات Bestime Reminder انجام دهید. رویکرد متمرکز این برنامه می تواند برای بهبود زندگی و تناسب اندام و .. مناسب باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها