آپدیت iOS 13.2.2 برای رفع باگ مالتی تسکینگ منتشر شد

0
291

اپل اخیراً آپدیت iOS 13.2 را منتشر کرد اما طبق گزارش های متعدد کاربران ، به نظر می رسد که این به روز رسانی نیز دارای باگ های مالتی تسکینگ بوده است، به همین منظور اپل مجبور شد به روز رسانی جدید دیگری را ارائه کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از اوبرگیزمو، طبق گفته کاربران ، آنها دریافتند که هر وقت برنامه ها را عوض می کردند و دوباره به برنامه قبلی بازمی گشتند، اولین برنامه ای که اجرا می شد اجبارا از ابتدا راه اندازی مجدد می شد.

مشکلی آزار دهنده برای کاربران

این بدان معنی است که کاربران فیلم هایی را که در حال تماشای به صورت نیمه کاره رها می کردند، از دست می دهند و یا مجبور می شوند که تب هایی که در مرورگر کروم باز کرده بودند را مجددا بارگیری کنند. اگرچه دقیقاً این موضوع برای گوشی بد محسوب نمی شود ، اما می تواند برای کاربران بسیار آزار دهنده باشد. خبر خوب این است که اپل از آن زمان به بعد به روزرسانی جدیدی را در قالب iOS 13.2.2 منتشر کرده است.

رفع باگ مالتی تسکینگ

اپل در این به روز رسانی به برطرف باگ مالتی تسکینگ یا چند وظیفه ای پرداخته است. این به روزرسانی مشکلی را برطرف می کند که باعث می شود یک برنامه هنگام اجرا در پس زمینه به طور غیر منتظره ای بسته شود. اپل می گوید در به روز رسانی iOS 13.2.2 مشکل بسته شدن غیر منتظره اپ ها در پس زمینه را رفع کرده است.

مدیریت نامناسب حافظه رم، دلیل این مشکل

این کمپانی کوپرتینویی در مورد علت بروز این مشکل توضیحاتی ارائه نداده اما این مسئله احتمالاً به دلیل مدیریت نامناسب حافظه رم بوده است. اگر بعد از به روز رسانی iOS 13.2 این مشکلات را با آیفون خود تجربه کرده اید، شاید این به روز رسانی ارزش آن را دارد که هر چه زودتر نصبش کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها