زمان آپدیت اندروید 9 سامسونگ، اوایل سال 2019

0
1004
زمان آپدیت اندروید 9 سامسونگ، اوایل سال 2019

زمان آپدیت اندروید 9 سامسونگ، اوایل سال 2019کالاسودا – سامسونگ اعلام کرده است که آپدیت اندروید پای یا اندروید 9 را برای گوشی های خود اوایل سال 2019 منتشر خواهد کرد.

ماه گذشته، هنگامی که نرم افزار اندروید پای سامسونگ به طور کامل لو رفت، فرض بر این بود که این انتشار بیش از حد معمول به طول خواهد انجامید. بر طبق پستی که سامسونگ در شبکه سامسونگ پلاس منتشر کرده است، به نظر می رسد که مزایای پروژه Treble تقریبا هیچ تاثیری روی برنامه زمانی انتشار سامسونگ نخواهد داشت.

با این وجود، انتظار می رود که اندروید 9 بتا برای گوشی های پرچمدار گلکسی s9 و گلکسی S9+ در آینده ای نزدیک رونمایی شود. سامسونگ اعلام کرده است که انتظار ندارد که نسخه نهایی نرم افزار را تا پیش از اوایل سال آینده رونمایی کند. این برنامه زمانی تا حدودی همزمان با عرضه اندروید 8.0 است که برای گوشی های گلکسی S8 در اوایل ماه فوریه و گلکسی نوت 8 در اواسط ماه مارس رونمایی خواهد شد.

چه تغییراتی را شاهد هستیم؟

طبق آخرین بازه زمانی منتشر شده توسط سامسونگ، تائید شده است که چندین ویژگی جدید را نیز در این آپدیت تائید کرده است که شامل 157 ایموجی جدید شامل کیک خامه ای و حیواناتی چون لاما و خرس تدی بیر و … است. همچنین کاربران می توانند از ویژگی Battery Adaptive  و پشتیبانی از برنامه ها و اسلایدها نیز پشتیبانی کنند.

زمان آپدیت اندروید 9 سامسونگ، اوایل سال 2019

در حالی که اکنون منتظر عرضه رسمی این آپدیت هستیم، باید مدتی منتظر بمانیم. این امر به زودی محقق خواهد شد و سامسونگ وعده داده که تا سال آینده نسخه بتای اندروید 9 را برای کاربران عرضه کند. البته این اندروید فعلا برای تعداد محدودی از کاربرا گلکسی S9 و S9+ در سراسر امریکا، بریتانیا و کره جنوبی خواهد بود تا به تدریج در اختیار دیگر کاربران نیز قرار گیرد.

از برترین ویژگی هایی که گوشی با ارتقا به اندروید 9 آن را به دست خواهند آورد می توان به ویژگی های جدیدی اشاره کرد که به طور آزمایشی برای برخی از گوشی ‌های هوشمند اندرویدی قابل دسترسی قرار گرفته ‌است، می‌توان به بهبود رابط کاربری، قابلیت digital wellbeing یا سلامت دیجیتال، باتری انطباقی، روشنایی خودکار و تطبیقی با نور محیط و چرخش صفحه به ‌صورت دستی اشاره کرد.

انتظار داریم که در این به روز رسانی با تغییرات چشمگیر در زمینه رابط‌ کاربری مواجه شویم. همچنین در این نسخه از رابط ‌کاربری سامسونگ، ژست‌ حرکتی جدیدی برای بازگشت به صفحه‌ اصلی و صفحه قبل یا حتی دسترسی به برنامه‌های در حال اجرا وجود دارد. ضمن اینکه کره ‌ای ‌ها رابط‌ کاربری Samsung Exprience را برای گوشی‌ های هوشمند با صفحه ‌نمایش بزرگ بهینه‌ کرده ‌اند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها