زمان رونمایی از نسخه بتا اندروید 9 سامسونگ مشخص شد

0
768
زمان رونمایی از نسخه بتا اندروید 9 سامسونگ مشخص شد

زمان رونمایی از نسخه بتا اندروید 9 سامسونگ مشخص شدکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد سامسونگ و گوشی های این شرکت به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت قصد دارد در هفته آینده از نسخه بتا اندروید 9 رونمایی کند.

رونمایی از نسخه بتا اندروید 9 سامسونگ

بعد از پخش شایعات متوالی در مورد نسخه بتا اندروید 9 سامسونگ ، بالاخره این شرکت در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ اعلام کرده است که در هفته آینده از نسخه بتا اندروید 9 رونمایی خواهد کرد.

ویژگی های نسخه بتا اندروید 9

ظاهر کلی سیستم عامل اندروید گوشی های سامسونگ با عرضه این نسخه جدید تغییرات بسیاری را شاهد خواهد بود که از این تغییرات می توانیم به فونت ها ، آیکن ها و کلیدهای هدایت جدید اشاره کنیم. به همراه تمام این تغییرات شاهد اضافه شدن افزونه حالت تاریک هم خواهیم بود که چند وقتی است که کاربران درخواست کرده اند این افزونه به نسخه جدید اندروید اضافه شود.

زمان رونمایی از نسخه بتا اندروید 9 سامسونگ مشخص شد

زمان رونمایی از نسخه بتا اندروید 9

نسخه بتا اندروید 9 به زودی برای گوشی های اس 9 و اس 9 پلاس عرضه خواهد شد ، اگرچه کاربرانی که تمایل دارند این نسخه بتا را نصب کنند باید در موقعیت مکانی آمریکا ، بریتانیا یا کره جنوبی باشند.

رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ

شرکت سامسونگ در کنار رونمایی از نسخه بتا اندروید 9 تصمیم دارد تا یک رابط کاربری تازه مختص گوشی های منعطف را به بازار عرضه کند که می تواند در نوع خود جالب توجه و خاص باشد. این دستگاه که نام آن Galaxy F است ، گفته شده از اوایل سال 2019 فروش آن شروع می شود و دارای یک صفحه نمایش 7.3 اینچی است. همچنین گفته شده که رنگ این گوشی نقره ای خواهد بود و احتمالا دارا 512 گیگابایت فضای ذخیره داخلی خواهد بود.

قطعا این نسخه جدید اندروید 9 برای گوشی های سامسونگ می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند و آنها بهترین استفاده را از این اندروید داشته باشند. حالا همگان منتظر ارائه نسخه اصلی این اندروید 9 برای تمام گوشی های اندروید هستند. شرکت سامسونگ هنوز از زمان رونمایی از نسخه اصلی اندروید 9 پرده برداری نکرده است ولی شکی نیست که این زمان کاملا زود خواهد بود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در مورد نسخه جدید اندروید 9 شرکت سامسونگ در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها