ساخت خانه های خورشیدی در کالیفرنیا از سال ۲۰۲۰

0
1188

کالاسودا – از سال ۲۰۲۰ ساخت خانه های خورشیدی در کالیفرنیا آغاز میشود. انرژی خورشیدی چندین دهه است که مورد توجه مقامات و دولت ها قرار گرفته است، این امر چندین دلیل دارد.

یکی از این دلایل مقرون به صرفه بودن این انرژی است که به آن اهمیت دو چندان در بازار داده است. دیگری فقدان فشار بیشتر است. اگر کمیسیون انرژی ایالتی موافقت کند، دولت کالیفرنیا میخواهد ساخت خانه هایی که از سال ۲۰۲۰ در آنجا اغاز میشود، از انرژی خورشیدی پشتیبانی کند. اگر چنین موضوعی تثبیت شود، همه خانه ها و اپارتمانهای کوچک که مشمول این قوانین میشوند، باید از پنلهای خورشیدی استفاده کنند.

با این وجود این قانون برای ساختمانهای سه طبقه به بالاست. استثنائا نیز ممکن است برای خانه هایی که توسط درختان احاطه شده اند نیز به کار برده شود، اما پشت بام این خانه ها باید فضای کافی برای نصب پنل های خورشیدی را داشته باشد.

با این وجود، شرکتهای نصب و راه اندازی این پنلها باید جهش بزرگی را در تصویب اجباری این قانون مشاهده کنند. دولت امیدوار است که این کار در بازه کوتاهی منجر به کاهش اثر کربن بر جو شود. خانه سازان نگران این هستند که این تجهیزات بر قیمت خانه اثر بگذارد و قیمت ان را به قدری بالا ببرد که فراتر از توان مالی خریداران شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید