بررسی ساده ترین روش برای دانلود فیلم های یوتیوب بدون نصب نرم افزار

0
394
بررسی ساده ترین روش برای دانلود فیلم های یوتیوب بدون نصب نرم افزار

روش های مختلفی برای دانلود فیلم های یوتیوب وجود دارد، این روش ها مورد توجه تمام کاربران و علاقه مندان این شبکه پرطرفدار قرار دارد و در این بخش قصد داریم به بررسی ساده ترین روش برای دانلود فیلم های یوتیوب بپردازیم.

برای تماشای ویدئوی یوتیوب کار بسیار ساده ای وجود دارد و باید نام ویدئو مورد نظر را در بخش جستجو نوشته و ویدئو های مربوط را تماشا کنید، البته این نگرانی وجود دارد که به دلیل قوانین مربوط به قوانین کپی رایت را دلایل دیگر ویدئو مورد نظر حذف شود، از این رو بهتر است ویدئو مورد نیاز خود را دانلود کنید، البته یوتیوب قابلیت دانلود مستقیم را در اختیار کاربران قرار نمی دهد.

برای دانلود ویدئو های یوتیوب روش های مختلفی وجود دارد، این روش ها معمولا توسط وب سایت هایی یا نرم افزار هایی صورت می گیرد و برای دریافت ویدئو ها نیاز به زمان بیشتری است، با این وجود در این بخش قصد داریم به بررسی ساده ترین روش برای دانلود فیلم های یوتیوب بپردازیم. ساده ترین روش برای دانلود فیلم های یوتیوب

بررسی ساده ترین روش برای دانلود فیلم های یوتیوب

برای دانلود ویدئو از یوتیوب باید وارد حساب کاربری جیمیل خود شده و ویدئو مورد نظر خود را جستجو کنید، پس از پیدا کردن کلیپ مورد نظر باید به بخش URL رفته و در ابتدای نامک لینک مورد نظر ss را اضافه می کنیم، پس از تغییر لینک URL کلید اینتر را فشار داده و وارد بخش جدیدی می شویم.

در این بخش گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید ویدئو مورد نظر خود را با کیفیت های مختلف دریافت کنید، این روش را می توان ساده ترین روش برای دریافت کلیپ از یوتیوب دانست که کمتر از یک دقیقه به شما لینک مستقیم دانلود می دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها