بررسی تخصصی ساعت هوشمند آنر مجیک به بهانه ورود به اروپا

0
1625
بررسی تخصصی ساعت هوشمند آنر مجیک به بهانه ورود به اروپا

آنر اولین ساعت هوشمند خود را در اروپا همزمان با رونمایی از پرچمدار جدید خود یعنی Honor View 20 معرفی کرد.

ساعت هوشمند Watch magic جدید نیست و چند ماه قبل رونمایی شده بود اما به تازگی وارد اروپا شده است و اکنون با جنس بندهای مختلف و رنگ های پاستلی جذاب سعی دارد که در اروپا نیز خودنمایی کند.

مشخصات این ساعت هوشمند آنر واچ مجیک چیست؟

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی آمولد با رزولوشن 390 در 390 (326پیکسل) است که دارای ردیاب GPS و نه حالت تناسب اندام مختلف، مقاومت در برابر آب تا فشار 50 متر، هشدارهای نوتیفیکیشن، نظارت بر نرخ ضربان قلب، ردیاب خواب، نظارت بر فشارخون با استفاده از آنچه است که آنر آن را HRV (تغییرات ضربان قلب) نامیده است. جنس این ساعت فولاد ضدزنگ با پانل OLED با کارایی بیشتر است و در آن هیچ گونه سرامیکی دیده نمی شود. همچنین این ساعت هوشمند از اکثر بند های QuickFit هم پشتیبانی می‌کند.

موقعیت یاب ها

این ساعت از موقعیت ‌یاب ‌های پیشرفته نظیر GLONASS ،GPS و Galileo بهره می ‌برد؛ در ضمن این ساعت از سیستم پرداخت هواوی یعنی Huawei Pay هم پشتیبانی می ‌کند. ساعت هوشمن جدید آنر تنها ۹.۸ میلی ‌متر قطر دارد.مشخصات این ساعت هوشمند آنر واچ مجیک چیست؟

پیش از این در مورد قیمت این گوشی دو نرخ مختلف اروپا و چین در نظر گرفته شده و پیش بینی شده بود که قیمت این ساعت برای اروپا حدود 200 یورو، اما در چین به قیمتی ارزان تر عرضه شود. بنابراین باید انتظار داشت که قیمت آن برای شهروندان اروپایی اندکی گران تر باشد.

دوام شارژ و باتری

آنر می گوید که می توانید این ساعت هوشمند را به گونه ای شارژ کنید که یک هفته کامل دوام داشته باشد (در حالتی که نرخ ضربان قلب نیز  فعال باشد). همچنین آنر اعلام کرده است که با روی ده دقیقه شارژ می توانید یک روز کامل از ان ساعت استفاده کنید. این ویژگی ها تست شده بوده و بسیار چشمگیر خواهد بود.

قیمت آن چقدر است؟

ساعت آنر مجیک در رنگ های سیاه، سفید، آبی یا نقره ای عرضه خواهد شد، در حالی که ساعت Honor Dream در رنگ های صورتی و سفید عرضه خواه شد. این ساعت از 23 ژانویه در فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، روسیه و دیگر کشور های اروپایی به قیمت 180 یورو یا 200 دلار عرضه خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها