ساعت هوشمند جدید سامسونگ با باتری قدرتمند معرفی شد

0
1587

کالاسودا –گلکسی واچ یا Galaxy Watch نام آخرین ساعت هوشمند سامسونگ است که سرانجام با رونمایی رسمی، این شایعات که ممکن است نامش Gear S4 یا Gear Sport2 باشد، را به پایان رساند. این ساعت در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی متری در کنار نوت۹ این شرکت به صورت رسمی معرفی شد.

طراحی و رنگ های جذاب

این ساعت هوشمند مجموعه‌ ای از برترین فناوری‌ های محصولات گلکسی سامسونگ در کنار باتری ماندگار، اتصال LTE، قابلیت‌های نظارت بر سلامت و البته طراحی ماندگار است. ساعت گلکسی واچ مجهز به مجموعه ‌ای از قابلیت‌ های جدید برای نظارت بر خواب و استرس کاربر است که به فعالیت بهتر شما کمک می ‌کند.

علاوه بر این مجموعه ‌ای از گزینه‌ های زیبا مانند سه رنگ نقره‌ای، مشکی تیره و صورتی طلایی برای صفحه ساعت و همینطور بندهایی در رنگ‌ های مختلف همراه با این نسخه جدید عرضه می ‌شوند. از دیگر ویژگی ها می توان به ۴ گیگابایت حافظه داخلی و سنسورهایی چون شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور ضربان قلب، سنسور نور محیط، صفحه نمایش سوپر آمولد و شارژ بی سیم اشاره کرد.

طول عمر بالای باتری

یکی از نکات جذاب در مورد این ساعت هوشمند باتری آن است، مسئله ای که میتواند برای بسیاری از افراد در خرید ساعت هوشمند بسیار حائز اهمیت باشد. عمر باتری گلکسی واچ اکنون به بیش از ۸۰ ساعت رسیده است که این یعنی دیگر نیازی به شارژ هر روزه آن ندارید و این ساعت از پس یک هفته پرمشغله شما بر می ‌آید. کاربران همچنین می ‌توانند روز خود را با خلاصه اطلاعاتی که ساعت به آنها ارا‌ئه می ‌دهد شروع و تمام کنند و به این ترتیب از جدیدترین شرایط آب ‌و هوایی و هشدارها مطلع شوند.

کنترل وضعیت سلامت

همچنین از نظر رسیدگی به وضعیت سلامت نیز همانند مچ بندهای سلامت عمل می کند و با توجه به معیارهای سلامتی طراحی شده و یک تجربه واقعا کامل از سلامت را با رهگیرهای مدیریت استرس خود به شما ارائه می‌کند که بصورت خودکار بالا بودن سطح استرس را تشخیص داده و برای حفظ تمرکز کاربران، تمرین‌های تنفسی را به آنها پیشنهاد می ‌دهد. علاوه بر این یک نسخه جدید و پیشرفته رهگیر خواب بر تمامی سطوح خواب شما از جمله چرخه‌های REM نظارت خواهد داشت تا در تنظیم عادات خواب و استراحت روزانه به شما کمک کند.

هماهنگی با اینترنت اشیا

همچنین از نظر نرم افزاری و اپلیکیشن ها نیز، گلکسی واچ همه مزایای اکوسیستم گلکسی را در هم جمع کرده و با عرضه SmartThings, Samsung Health, Samsung Flow, Samsung Knox, Samsung Pay و بیکسبی با مشارکت شرکت ‌هایی مانند اسپاتیفای و آرمور تجربه‌ ای کاملا روان و لذتبخش را به شما عرضه می‌کند. با استفاده از SmartThings روی گلکسی واچ می ‌توانید تنها با لمس صفحه ساعت روی مچ خودتان دستگاه متصل دیگر مثل تلویزیون یا دمای خانه‌ را هم کنترل کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید